Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er fargen på deres utflod? Jeg er 4+6 i dag og den er skikkelig gul ( æsj) he he. Håper dette er normalt. Blir litt bekymret her jeg nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er også gul, men lukter ingenting. Tror dette er normalt:-)

Skrevet

Takk for svar. Bli litt beroliget nå. Hvor langt er du på vei? lukter ikke noe her heller gudsjelov. Ser det bare så tydelig når man har på set et hvitt truseinnlegg,

Skrevet

Jeg er 6 + 6 i dag:-) Hva med deg?

Skrevet

er ikke mer en 4+6, og har egentlig vært nesten tørr fram til i dag, så ble litt bekymret. Mistet ioi SA i august, så har tatt lang tid å bli gravid igjen. Derfor er jeg litt overnærvøs. he he. Skulle egentlig på forsamtale på riksen da jeg fant ut at jeg var gravid. Så tror liksom ikke helt at jeg er så heldig da. Slitsomt. Men godt å få svar av deg at det er helt vanlig. Ble utrolig bekymret. Takk takk. Har du mange symptomer eller?

Skrevet

Skjønner at du er bekymret ja. Jeg har ikke opplevd å miste før, og dette er mitt 3dje svangerskap. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen også - både for deg og for meg:-)

Ellers kan man jo fort bli hysterisk og "hypokonder" av å lese alle inleggende her. Virker som om de fleste mister i SA/MA, og det er mye negativt og bekymringer. Det kan man bli skremt av!!

Det går som oftest bra heldigvis!

Jeg har vært litt kvalm de to siste dagene (kastet opp en gang). Har litt ømme bryster, ellers har jeg ikke merket noe spesielt....foreløpig:-)

Skrevet

Du har helt rett,at man virkelig blir hypokonder her inne . Egentlig ikke bra i det hele tatt, men ok om an har konkrete spm man lurer på, slik som jeg hadde i dag. Da var det veldig godt å få et svar :o). Jeg har faktisk ganske ømme pupper allerede jeg, er litt øm i magen av og til, men ellers merker jeg ikke så mye til den trøttheten og kvalmen alle her inne snakker om da. Blir liksom litt tung neders i magen når jeg sitter framover.

Skal på riksen i morgen for å ta en ny hcg prøve. Fikk mast meg til det. Så håper bare at den har steget ( kan ikke skjønne noe annet egentlig). Så er det tidlig innvendig ul på volvat den 30. juni. Får jeg se et hjerte som slår da, skal jeg slappe litt mer av gitt he he.

Skrevet

Masse lykke til i morgen!!

Vet du forresten hvor tidlig man kan ta utvendig UL? Jeg var på utvendig UL i uke 12/13 med nr.1, og kun på den ordinære UL med nr. 2.

Ønsker tidlig ultralyd denne gangen, men ikke før den kan gjøres utvendig.

Skrevet

Det vet jeg ikke number 3, men mener en venninne av meg gikk på utvendig ul i uke 10 jeg. :o)

Krysser fingre for oss begge :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...