Gå til innhold

prøvde høystol i går!


line_n & sara

Anbefalte innlegg

var ute å spiste, og plasserte sara i høystol, og det var visst kjempegøy! hun satt og koste seg, og slo armene i bordet hele tiden!

hun sitter fortsatt litt ustødig på egenhånd, så vi turte ikke ha henne så veldig lenge i stolen, men hun satt godt og stødig i den, da!

nå skal jeg hente tripptrappen, så får hun sitte litt her hjemme,også!

har dere begynt med stol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte litt med høy stol når jeg begynte å gi grøt for 3-4 uker siden. Sitter der bare under deler av måltidet for han er ikke helt stødig ennå. Jeg har en solid pute oppi stolen som støtter godt så han ikke siger for mye.

Klart at det er kjekt for de å komme opp og føle de er en del av resten av gjengen rundt bordet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt den høystolen fra ikea med oppblåsbar pute i jeg og den har Hedda sittet i i 1,5mnd allerede. Hun sitter selv nå også så hun blir bare forbanna om hun ikke får sitte ved bordet å spise, og ikke minst når vi spiser.:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp'en er populær her i huset, vi har brukt den litt forsiktig i 5-6 uker. Iselin sitter stødig på gulvet også, så vippestolen begynte å bli kjedelig. Jeg foretrekker forsåvidt vippestolen ved måltidene da, hun sitter mer bakover i den og dermed lettere å få matet henne. Veldig gøy for henne å få komme litt mer opp i hvertfall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mi har sittet i høystol siden 5 mnd, da hun var vant til fast føde. sitter stødig på gulv og i stol og fysio syntes det var greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...