Gå til innhold

FY F**** er det mulig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skreiv et innlegg i går ang bakovervendt livmor og pussig lege... han ville ikke sende meg på UL, Så bestemte jeg meg for å ringe jordmor, forklare saken, og høre om hun kunne sende meg på UL siden jeg er så bekymret. Men de har ikke åpent før til mandag pga omgjøring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Hva gjør jeg da? Bare venter? Ringer føden? Gyn.pol.? Er bare 11 uker på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ta kontakt med en privat klinikk? Det er sikkert verdt å betale litt for det?

Skrevet

jo jeg har time om en laaaaang uke, men har en magefølelse som sier at jeg burde sjekke.. den er ikke så god... :( så blir så lenge å vente..

Skrevet

Hvorfor i all verden er du bekymret for bakovervendt livmor? Har ingenting med komplikasjoner i graviditet å gjøre.

Skrevet

nei det var heller ikke det som var poenget. poenget var at legen mente jeg var kommet en del kortere på vei enn det jeg sa, når han kjente på livmora...

Det som er problemet er at jeg har hatt sex kun en gang på en ganske lang periode, og VET når jeg ble gravid, og siden jeg har hatt en MA fra før, så ble jeg redd for at det hadde skjedd igjen. Ser jo at det ble formulert feil her, men det sto det andre innlegget jeg refererte til...

Til opplysning hadde de ikke tid til meg på sykehuset så der fikk jeg ingen UL, endte med at jeg fikk en UL hos privat gyn. som forøvrig var kjempekoselig, og ALT VAR BRA!! Jeg gråt av glede... Så armer og bein og den lille våknet under UL og sprellet med armer og bein!!!!

Puh.. deilig!!

Skrevet

Så flott at alt var bare bra med den lille!!! :)))) Deilig følelse ikke sant?? hehe..

Slapp av nå og nyt tiden!! ;)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...