Trollmora Skrevet 18. juni 2008 #1 Skrevet 18. juni 2008 Så får jeg heller være med i ånden. Skal kose med med møter, litt sjauing(har flyttet kontor) kaffe og litt mer kaffe. Ha en fiiiin dag alle sammen - treff eller ikke:o) Onsdagsklæm fra
frøydis m/ 4 Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Ja, kos dere! Regner med det blir stille her inne i formiddag :-) Jeg skal kose meg med klesvask og kaffe, og kanskje litt baking. Her pøser det ned og hva er vel bedre enn regn og ferske boller :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er også med i ånden. Jeg skal nå benytte en time i en virvelfart sånn at det blir litt ryddig her, sette på en vask og slikt... så skal jeg på sommeravslutning for dritgreigutten, og vips så får vi middagsbesøk... Jeg tror det blir en kosleig dag, selvom hodet er fryktelig travelt inni seg for tida! Kos dere maximalt, og Maud, kan du gi phantomet en ekstar klem fra meg?
coscos Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er kort innpå her nå, lille M sovnet tvert etter at vi kom tilbake fra treffet. Så, nå har jeg litt tid for meg selv før jeg skal ordne i stand litt bursdagsmiddag for min far som kommer senere i dag. Veldig koselig hos Maud. Morsomt å møte flere av damene (og barna) fra forumet her. Og, så hadde phantomet med de fine strikkede plaggene som Frøydis m/4 har strikket. Vi var alle veldig imponert! Utrolige søte, og så flott laget. Takk Maud, for et hyggelig treff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå