Gå til innhold

Brystreduksjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har tatt det? Hvor store bryster hadde du før operasjonen og hvilken størrelse har du etterpå?

Kan du fortelle litt om "saksgangen"?, hvor lang tid tok det fra første legebesøk til operasjon? Hvor lenge du måtte være på sykehuset etterpå? Var det vondt... Ja, fortell alt! :o)

Jeg blir VELDIG glad for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gjort dette men tenker på det samme til etter jeg er ferdig å amme. Det var en som gav meg en link til en side om forskjellige brystoperasjoner men husker selvsagt ikke hva den het. Men søk på google...det stod blant annet at du må holde de unna sol i ett år. Det hang jeg meg opp i hehe...og at du må ha bandasje i tre mnd el noe sånt.

Lykke til

Skrevet

takk for svar! Skal google det :o)

Men vil fremdeles gjerne høre fra damer som har gjort det... Håper på flere svar....

Skrevet

Jeg har gjort dette. jeg hadde størrelse 90 DD-E og har nå en 85 C.

Jeg konsulterte min lege som i sin tur sendte en henvisning til Colosseumklinikken i Oslo etter mitt ønske. jeg trur det tok ca 3 mnd fra første legekonsultasjon til ferdig operert.

Jeg for fra klinikken bare noen timer etter operasjonen og siden jeg ikke bur i oslo tok jg inn på et Hotel like i nærhten av klinikken.

Selvfølgelig er det vondt, men ikke langt nær så vondt som man gjerne forestiller seg. Du blir sykemeldt i ca 2-3 uker og du skal ikke løfte noe på ca 6 uker.

Ja vil du vite mer så spør....

Skrevet

Takk for svar!

Har 1000 spørsmål... Har akkurat sluttet og amme og vi har bestemt oss for å ikke få flere barn, så da er det plutselig ingenting i veien for å opereres.

Måtte du betale operasjonen selv eller fikk du den dekket? Vet du om det er noen regler for hvor tung en kan være for å få gjennomført reduksjonen? (Er litt overvektig, men brystene blir ikke nevneverdig mindre når jeg slanker meg...) Merker du stor forskjell på før og etter operasjonen?

Jeg er ganske mye større enn du var og lurer på hvor små de egentlig kan bli... :)

Takk for at du gidder å hjelpe meg :)

Skrevet

Jeg fikk den dekket, dt er vel egentlig engen satt regel for hvor tung man får være, men jeg vet at de ønsker at man skal ha en bmi under 28. Men dette er noe individuelt. Ja jeg merker veldig stor forskjell på for og etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...