Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hvor tidlig fikk dere graviditetstegn, å hva var det? Er det "mulig" å merke noe før enn skulle hatt mensen? Eller er det altfor tidlig?
katlinka Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Fikk veldig ømme bryster og mensmurringer/stikninger kort tid etter eggløsning. Det var de første tegnene. (Andre tegn som kvalme, løse ledd, tretthet kom ikke før etter IKM) Det er mulig å merke noe før en skal ha mensen ja. Noen merker det kjempetidlig, andre kan gå lenge uten å merke noe som helst.
atsjo Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Jeg fikk svettetokter om natta.. våkna av at jeg var helt våt å måtte skifte klær.. dette var helt i begynnelsen. Hadde ikke ømme pupper som mange andre..
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Ok, takk for svar:) Noen flere? Vil en test vise riktig resultat nå, 5 dager før forventet mens?
susemor-3 små Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Jeg hadde tydelige symtomer veldig tidlig; ekstra god luktesans, ømme pupper og mensmurringer. Kvalme og trøtthet kom senere.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 jeg hadde ingen tegn før jeg begynte å bli kvalm i uke 7.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Jeg visste ikke før i uke 6-7 at jeg var gravid, men jeg hadde vært veldig trøtt i tiden før. Og ømme bryster! da jeg fant ut at jeg var gravid, kastet jeg opp og brakk meg i ca 3 uker. Også kom svimmelheten etter det engang. Neste tegn var kul på magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå