Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hva sa R når han fikk de bildene a? og hvilken anledning var det? Sååå lyst til å gi H noe lignende hehe, han hadde blitt helt i ekstase Kanskje han skal få det til jul om jeg klarer å komme i form, med ammepupper og det hele så kommer det jo til å se ut som om jeg har de silikonpuppene hehehe
Monajenten Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Ammepupper er smart:-P Tror han ble glad, han sa liksom ikke så mye:-O Ble veldig overrasket da, men han syns de var fine;-) Det er jo ikke så rart, for det var de jo, HAHAHA:-P
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Hehehe var det ubehagelig å ligge der foran fotografen nesten kliss naken eller? eller føltes det naturlig?
Monajenten Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Nei i grunnen ikke. Det var en dame (hadde aldri gjort det med en mann!!! :-O) og hun var veldig behagelig. Hun hadde også tatt sånne bilder maaaange ganger, og det var lett å merke. Jeg var bare bittelitt nervøs i begynnelsen, men hun var veldig flink til å få meg til å la være å fokusere på at kroppen min ikke er noe fin:-s
Monajenten Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Altså, det var i grunnen ikke ubehagelig;-)
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 hehe ja det er kanskje noe å tenke på at det er greit med dame.. Men veiledet hun deg litt også? jeg har liksom ikke en innebygget glamourmodell i meg hehehe. Er noe å tenke på dette altså, han hadde digget det men jeg vet ikke om jeg tørr å gjøre noe sånt.
Monajenten Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Hahaha har du ikke?? For å si det sånn - glamourmodell er min motsetning;-) Hun guidet og styrte på, det var ikke noe særlig vanskelig egentlig, hehe. Og noen av de beste bildene ble tatt da jeg holdt på å le meg ihjel:-P Såklart tør du. Du har jo en nydelig kropp. Jeg har bare prøvebilder på pc'en, men hvis du vil se, kan du komme på msn så skal jeg sende deg et par;-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Øy, driver dere og mobber glamour modeller her eller:-o???
Monajenten Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Jepp! Men det er bare fordi vi er misunnelig på sånne nydelige, vakre jenter som DEG, Lisa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå