Mamsen86 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Sånn seriøst.. Jeg har vært singel lenge, og egentlig aldri brydd meg om følelser. Som 17 åring var jeg i et skikkelig tacky forhold som ødela synet mitt totalt på kjærlighet og all that shitt. Og videre så ble jeg alenemor, og virkelig fikk det slengt i trynet at gutter er noen duster! Så jeg har liksom sluttet å bry meg.. Jeg er en veldig kald person. Har prøvd å "slutte med det" og åpne meg mer, men er bare så sykt redd for å bli såret. Så derfor så kjører jeg samme løpet som gutta.. Dont give a fuck, liksom. Men så kommer poenget mitt her da.. Jeg tror jeg er forelska. Eller.. Jeg har kjent han så kort. Så jeg vet ikke.. Men jeg er helt kokko om dagen. Og ikke på en positiv måte.. Plutselig kan jeg begynne å grine når jeg tenker på han og om jeg ikke hører fra han så får jeg ikke sove ogsånn. Det kan da umulig være normalt??! Jeg vet ikke, liksom.. Er aldri forelska! :-O Ja, dette er et tåååpelig innlegg, jeg vet, jeg vet.. Men åååh.. Blir sliten av å være kokko :-(
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Du er nok ikke så kald som du prøver å være da. når du blir kokko av å være forelska,så er du laaangtifra kald. Sorry, but u aint what ure tryin to be!
Mamsen86 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Det er jo det jeg sier jo dumma :-) At jeg ikke husker åssen man blir når man er forelska, og om det virkelig er vanlig å bli så kokko? Han er ikke den første prinsen som dukker opp i livet mitt, så kald har jeg vært.. Men inte nu! Men hvis du får sove godt om natta av å være frekk, så for all del.. :-) Skal ikke ta gleden fra deg!
babygullz <3 vilde Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Oh yea! Kjenner til den! Tenk, man kan gå til butikken for å handle, så skulle man handle brød...så gikk man i sin egen romantiske rosa boble og kom hjem med lyspærer og vannmelon istedenfor...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 jeg blei helt fjern da jeg var nyforelska i det som nå er min mann:-) Surra rundt i min egen verden, bare gliste, nynna og lo! Kan på en måte sammenlignes med ammetåka syns jeg! Høres ut som om du er forelska ja! En annen ting jeg kom på var at jeg tenkte på han konstant, overtolka sms'er han sendte, sa jeg noe galt, sa jeg for mye osv...hehe, en blir rett og slett litt kokko, men det er jo bare positivt det da!!
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er helt koko ja! Håper ikke han sender melding nå, for jeg kommer til å fri til han da. (Har akkurat sett sex and the city-filmen)
Mamsen86 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2008 Jaaaa, det gjør jeg også! Overanalyserer alt.. Og sier han for lite så blir jeg kokko da også! Men det er litt skummelt eeeeeeenkli.. :-O
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Ja, jeg var koko! Jeg hadde så mange innestengte følelser at jeg måtte onanere hver eneste morgen for å klare å komme meg gjennom dagen. Jeg vet det høres ekstremt ut, men det var helt sinnsykt.
Mamma mjaua Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 ååå så koslig da hi, at du er forelsket;)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 Når du sier "gutta", så mener du nødvendigvis ikke alle.. jeg er, og jeg blir koko! Jeg er kjempeforelska i samboeren min nå! Kanskje jeg er ei jente egentlig? hehe.. vi har vært sammen i 3 og et halvt år, og har to unger, og hatt det tøft det siste året, særlig det siste halvåret. Men jeg fikk forelskafølelsen igjen for en liten stund siden, og det kunne være plagsomt, det kunne irritere henne, fordi jeg også overanalyserer smser og alt hun sier... Det var ganske plagsomt, fordi jeg var så redd for å dytte henne vekk. Men, hun sier hun har blitt forelska i meg igjen, og det er så godt!!!! Det er bare fantastisk! Vil bare være sammen med henne hele tiden, blir helt håpløs! Vil få smser hele tiden, og føles som noe er skikkelig feil om det ikke skjer... Når jeg tenker på henne får jeg en merkelig følelse som er vanskelig å forklare, kribling, får bare lyst til å ta et godt tak rundt henne og holde henne hardt, som om jeg blir "dyttet" i brystet! Og hun er så fin og deilig! Det er en kjempegod følelse! Men samtidig slitsom! Det er godt når det blir gjengjeldt, men gjør det ikke det, kan det bli for intens. Men er også slik at jeg ikke kan få sove om jeg ikke hører fra henne, får bekreftelser og slikt. Føler behov for sex mye oftere (blitt en god del mer, og deiligere også)... Kyssing med henne gir meg mye mye mer enn hva det tidligere har gjort... Ja, jeg blir helt kokko, jeg er gutt, men vet ikke om jeg oppfører meg som ei jente for det? Ser egentlig ikke på meg selv som spesielt femi ellers...
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Ja, jeg ser det står i "begynnelsen", men er mye det samme som jeg opplever i begynnelsen også... Jeg var mye mer avslappa i starten av forholdet, kanskje fordi hun var veldig forelska da.. men jeg vet jeg var det også. Men er en veldig nyforelska-følelse jeg har nå.
Mamsen86 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. juni 2008 Haha, ååh, det gutte-innlegget her var godt å lese :-) Nå har ikke jeg og han vært samboere i tre år akkurat, men det var som å lese om meg selv! :-) Jeg overanalyserer absolutt alt, tar meg skikkelig nær av ting om han f.eks. er litt sur en dag så tenker jeg automatisk duste-tanker.. Uff, det er litt slitsomt. Men deilig også! :-) Den kriblinga i magen, hihi! I morgen skal vi være sammen, han skal hjelpe meg å skru noen hyller og så tenkte jeg å lage noe middag ogsånn.. Det kjennes ut som om at det er en evighet til i morgen, hehe :-) Uff, det er litt skummelt dette her også.. Men veldig deilig! :-)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2008 #14 Skrevet 18. juni 2008 Hehe, jepp, det var meg, og synes selv det var veldig godt å lese at flere har det ganske likens! Ja, alt over en time eller noe er lenge å vente! Er egentlig en litt ustabil tilstand, og akkurat den biten liker jeg ikke, men er veldig godt når man vet det blir gjengjeldt!
winneboo Skrevet 18. juni 2008 #15 Skrevet 18. juni 2008 Nei jeg er desverre kald å jævlig..hehe..neida. men typen blir frustrert fordi jeg aldri er sjalu, tar meg sjeldent nær av ting, krangler bryr jeg meg lite om å har ingenting i mot å avslutte en krangel ved å kun si: " jaja da er vi uenig å ferdig med det, skal vi se film? hehe.. han er litt mer jenta i forholdet. Skal prate om alt, tar seg nær av alt, sjalu over nesten alt, spør meg ut om alt, redd for at jeg skal gå fra han osv, skal alltid vite hva jeg tenker osv. bla bla bla. Vi er nokså ulike faktisk. Er sjeldent koko forelska, de gangene jeg har vært det har jeg endt opp med å bli såret Så etter som årene gikk har jeg lært meg å styre følelsene litt. Men det negative med meg er at jeg må tone meg litt ned for til tider kan jeg gi litt for mye faen, å det er ikke bra, så akkurat der må jeg skjerpe meg litt.
Mammaen til Isak Skrevet 18. juni 2008 #16 Skrevet 18. juni 2008 I et program på tv hadde de forsket på forelskelse og det er beslektet med å være sinnsyk, så ja,- det er nok helt normal ) jeg var sånn og er sånn til tider fortsatt jeg la følelsene få komme frem, du vil oppleve å få det godt!! Lykke til
Mamsen86 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #17 Skrevet 18. juni 2008 Haha seriøst?? :-O Jamen da er det ingen tvil.. Jeg har gjort så mye rart og sagt så mye rart og tenkt så mye rart de siste dagene at jeg sa til venninnen min ista at jeg kanskje burde oppsøke en psykolog.. ;-) Men åååh, jeg har vært singel så lenge at jeg syntes det her er mer skummelt enn fint. Jeg har liksom en nydelig liten datter, og er så redd for å slippe han til.. Og så ender han opp med å såre oss begge. Og ja, det er jo dumt å tenke sånn også.. Og ikke bare nyte det. Men jeg liker ikke å føle meg kokko :-( Alt var helt fint og flott frem til 17 mai.. Hadde full kontroll på livet mitt!! Jaaaaadda, alt var fryd og gammen.. Føler jeg har forandret meg til et lite nervevrak! Jeg kan virkelig ikke huske at det var sånn her å være forelska.. Men nå er det 6 år siden jeg entret et lengre forhold, så det er litt gone for meg.. Men skjønner pokker meg ikke hvorfor jeg blir så usikker på meg selv??! :-O Hva er vitsen med det liksom..? Arrgh.. Men iallefall, godt å høre at det ikke bare er jeg som blir heeeelt kokko av sånne ting! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå