Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hva i all verdens land og rike skal jeg finne på i morgengave til min kommende mann????????????? HJEEEELP!!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Øøøh, data... Han har ingen interesser ellers... Et helvete å finne på bursdagsgaver og julegaver til ham! Han har det han trenger... Ønsker seg ingenting bortsett fra klær, men det er jo superkjipt å gi i morgengave!!! *tenketenke*
Monajenten Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Hva med en opplevelse da? Enten en weekendtur for dere, eller f.eks. fallskjermhopping. Hadde han likt noe sånt? Ellers blir det vel en dataduppeditt, men det er jo kjeeeeedelig å gi (men gjerne gøy å få, for en datanerd:-P)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Nei, ikke fallskjermhopping... Vi skal ut å reise mandagen etter bryllupet... Fikk litt panikk jeg nå... Trodde ikke jeg skulle kjøpe noe til han! Nå får jeg jo bare litt over 1 mnd å tenke på!!! Akkurat som om jeg ikke har nok... *sukk*
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 jeg ga natta på Plaza til min mann da:) han visste ikke om det:) ellers kan du jo gi han en guttetur feks, eller "pass" til å gi han en frihelg der han får gjøre akkurat hva han vil feks. Trenger ikke være en gave, det er mannen sin oppgave det:)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2008 Tusen takk for tips, Monajenten! Veldig snilt at du prøver å hjelpe meg! :-D Den var ikke dum, Papi! Den skal jeg tenke litt på! hum hum
SaDa Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Jeg sliter med samme problemet. vurderer å kjøpe en GPS til han siden jeg vet at han har hatt lyst på det lenge
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Jeg er litt gammeldags sånns ett jeg da så jeg ville gitt noe varig, en ting han kan se på å minnes bryllupet. Klokke med inngravering for eks (nå elsker min kjære klokker da) ellers så har jeg hørt om flere som har vært å tatt sexy bilder av seg selv hos fotograf, tror ikke en eneste mann i verden vil bli skuffet over noe sånt hehehe min hadde nok svimet av om han hadde fått det
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 det er da ikke vanlig å gi mannen en morgengave??????? Kunne aldri falt meg inn, såpass gammaldags er jeg! Det er da en hyggelig gest fra MANNEN til sin KONE, og ikke noe man må gjøre tilbake! BLir nesten for dumt spør du meg!:-)
Monajenten Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 Oi da, tenk at jeg glemte å nevne det:-O Jeg har jo tatt sånne bilder jeg, og fotografen sa at det var en vanlig morgengave:-) Kjempegave, spør du meg!!
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 Trodde det var vanlig at mannen også fikk jeg? Gud så kravstore vi damer er hehe, skal søren meg ha gaver hele tiden vi? mamma ga pappa gave da, og de giftet seg for 26 år siden så jeg trodde som sagt det var normalt at begge fikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå