Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 28+2 i dag, og sliter så utrolig med smerter i ryggen. Det kommer og går, og uansett hvordan jeg vrir og vender på meg, gjør det like jævlig vondt. Kommer somregel i forbindelse med halsbrann, men vet ikke om det har noe betydning da jeg har halsbrann 3 ganger om dagen. Smertene er oppe ved der bh strikken går over midja, om dere skjønner. Hempa på bh`n liksom. Og får nesten ikke puste. Hva kan det være? Noen som har det samme? Eller vet hva det KAN være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg har desverre ikke svar på hva det kan være, men vil jo tro at dette er en sak for legen din ? Høres jo ut som om det kan ha sammenheng med halsbrann, siden det sitter så langt oppe, men jeg vet som sakt ikke...

Skrevet

Er vanlig og føle en pressende smerte pga en vokser en del nå.

Jeg er like langt på vei som deg og kan i perioder ikke sitte rett opp ned, men må sitte bakoverbøyd fordi det blir ømt på fremsiden under ribbena. Vet at min venninde hadde det også slik.

Halsbrann er vanlig fra nå av og ut svangerskapet, spis lite om gangen , og ikke for sterkt eller søtt, Ligg med hodet/ overkroppen litt høyere enn resten når du hviler.Noen sier det hjelper å spise litt mandler.

Du finner sikker litt mer info her ang halsbrann.

Det begynner å bli trangt i magen, og den vokser å strekker seg en del, klart det kjennes. Vi får holde ut, premien kommer ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...