Mamma til en engel<3 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Utrolig hvor fort tiden eeeegentlig går altså har vel i grunn syntes at svangerskaoet har gått så vanvittig sakte, men hoihoi nå er jo snart 2trim ferdig for min del allerede:O og da er det bare 3 og siste del igjenn:D Gleeeeeder meg:D
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Signerer den! Fantastisk herli. Er 27 i dag og har termin 19. september....Det er jo snart!!! Med tanke på at sommarferien står for tur og massevis med forberedelsa så er det virkelig begynt å nærme seg ;o) gleeeeda meg enormt! Blir fantastisk (og litt skummelt) og bli mamma ;o)
Miss Misantrop Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Det er veldig skummelt og kjempe fint å bli mamma, men huff og huff så fort det går... Jeg skulle vel egentlig ha karret meg over til 3. trimester, men de driver å føder og sånnt der.. så det er litt for skummelt for meg.
Mamma til en engel<3 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 Oooy da har vi termin på samme dag:D så morro:) Hvordan er formen da?=) Ja gleder meg noe utrolig jeg også nå, dette skal bli så spennende:D
heldigesnart4barnsmamma Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Joda formen er heilt upåklagelig ;o) Hadde en liten periode der eg va slapp og sånn, men heiv innpå nåke jerntabletta og følte meg straks myyyykje bedre! Så har egentlig ingenting å klage på!! Sete på nattevakt eg no, heldigvis stilt og rolig for øyeblikket, så surfa litt på Bim mm for å få tida til å gå... Åso planlegge alle forberedelsa!! Er jo såååååååååå kjekt!! Duda? Formen fin? Morro med samme termin. Da får vi sjå ken som blir først over målstreken... hehe... får håpe det blir ei stund til enda ;o)
mama73 m/tre søte små Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Jeg går også snart over i 3.trimester (på mandag er jeg 28+1). 2.trimester har jammen meg gått fort ja! :-D
Mamma til en engel<3 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. juni 2008 Ja plinga81 skal bli spennende å se:D:D Her er også formen helt utrolig bra:) Ja forberedelsene er såå gøy:D Så og si ferdig med alle innkjøp her straks nå, vogna med tilbehør og bilstolen kommer i slutten av neste uke så da er alt i boks:D deilig!! Så da blir neste prosjekt å pusse opp det lille rommet osv til han kommer:) Så rart å tenke på at snart er vi mammaer altså, har liksom ikke helt falt inn i hodet mitt ennå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå