Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 ei venninne av meg fikk det dekt, men så hadde hun ikke pupper i det hele tatt da. mine pupper er blitt helt jævlige etter graviditet/amming, og jeg har lyst på silikon, selv om jeg alltid har vært litt imot det. har dessverre ikke råd til det :/ men det skal vel ligge mer bak enn at de er blitt saggy etter amming?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Tror de er ganske strenge på det, ja. Det er nok mange som kunne tenke seg silikon etter å ha fått barn, så du må nok dekke det sjøl. Men vent ett år eller noe sånt før du evt. gjør det, for de tar seg vanligvis ganske bra opp igjen etter litt tid. Personlig synes jeg det er greit at de ble litt slappere, for det er vanlig at kroppen forandrer seg når man har vært gjennom noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 det er et halvt år siden jeg slutten å amme, og tviler på at de kommer seg noe egentlig. de bli bare verre. og de er ikke bare slappe, de har punktert og henger. brukte C cup da jeg ammet, nå fyller de ut en halv B cup. før var jeg en fin og fyldig B. blir deppa..
babygullz <3 vilde Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Om dine pupper er ødelagt av graviditet/amming, er i og for seg ikke en god nok grunn til å få dekket operasjon av bryster.. For dette er ijo et "problem" som omfatter nesten hver eneste kvinne i verden som hr født barn. MEN, det finnes dem som får dekt operasjon, pga depresjoner og store problemer med disse misformede brystene. Men de får IKKE silikon. Det løser jo ikke problemet på hengepupper, vel? Hengepupper må LØFTES! Silikon vil jo bare gjøre dem større..Ikke sant? Skulle du få d dekt finnes d en venteliste på 1-2 år.. Jeg kunne få dekket operasjon av mine bryster, pga ødelagt vev, men siden offentlige sykehus ikke har like god erfaring med slike operasjoner som private sykehus, og pga den ekstremt lange ventetiden, valgte jeg å heller være selvstendig å bruke egne kroner på operasjonen. Det finnes mennesker som sårt trenger å få dekt en operasjon som er laaaangt mer important enn et kosmetisk inngrep!
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Det skal nok trolig endel til ja, vet kun om de som har had underutvikla bryster som har fått dette dekt, eller som har had veldig store og fått bryst reduksjon og løft. Har du heng så trenger du trolig en operasjon som lofter også, det hjelper ikke å bare fylle inni, det vil bli tunge hengepupper og se heller rart ut. Dette koster da ca 40 000, jeg driver selv å vurderer en slik operasjon, usikker på om jeg skal ta kun løft eller kombinert. Er i så fall nødt til å vente et år eller to og spare litt først. Disse "lefsene" jeg har nå er heller triste greier..hehe
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 haha lefsene de henger ikke drastisk da, men litt. det verste er at øvre del av puppen har blitt borte liksom. legene vil nok se om jeg trenger et løft i tillegg ved en eventuell konsultasjon. går det an å få noe sånt på nedbetaling? hehe.. 40 000,- er jo litt mye..må spare en stund da, og har egentlig ikke noe å spare av.
babygullz <3 vilde Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Silikonpupper på avbetaling;) hehe Klinikkene har avtaler med div. banker som tilbyr forbrukslån uten sikkerhet..skyhøye renter! De vil helst ikke bruke dem selv... Men om du ønsker disse puppene så sterkt, og ikke klarer å vente til du har spart, så finnes d jo disse forbrukslånene eller kredittkort du kan ta i bruk...men d spørs om du har "råd" til det da... betaler jo ganske mye mer tilbake enn d du har brukt..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 nei vil ikke ha noe forbrukslån nei, og kredittkort holder jeg meg langt unna. har uansett bare kreditt på 5000,- haha jeg må rett og slett vinne i lotto!!!!
babygullz <3 vilde Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 Jobber du? Det finnes noe som heter ansatt-lån... Man kan låne 60tusen rentefritt mot at man tilbakebetaler innen 1 år( arbgiver trekker da tilbakebetaling i lønn..) det er jo ikke noe man har krav på, men d går alltid an å høre! Trenger jo ikke si du skal ta brystoperasjon:P da får du nok ikke lån hellr iom at du må sykmeldes en periode..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 begynner i ny jobb i august, så tror ikke jeg skal spørre om lån allerede har du silikon? var det vondt? tok de snittet under puppen eller rundt brystvorten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå