babygullz <3 vilde Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Er i uke 26 nå..og babyen skal i følge bim være ca 30 cm lang, og veie 650 gram, sånn ca.. Nå har d vel sej sånn med øyemålet mitt at d bekrefter hvorfor damer er så dårlige å lukeparkere, så at babyen var så stor som 30 cm egentlig er, d hadde jeg jo aldri forestlllt meg! vi tok frem målestokken og 30 cm er ganske mye! hele magen min jo! hehe. Rart å tenke på at d er plass inni der...og at hun skal vokse 20 cm og jallefall 2-3 kilo til? Har gått gjennom maaaaasse babyklær sammen med mamma i dag også=) masse klær som jeg, mine søsken, søskenbarn, mamma, onkler og tanter har hatt! alt i fra mini-knøttis til et par mnd =)=) soooo cute! har jallefall NOK av klær nå så da er DEN bekymringen ute av verden...=)=)=) Nå er d bare de stoooore tingene igjen da..pluss litt småting=) Jeg GLEDER meg til å bli MAMMA!!!
Miss Misantrop Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Det er stort ja... helt merkelig at det ligger en liten baby inne i en voksen kropp. Og som deg skjønner jeg nesten ikke at det kan være plass der inne. Føler meg som en stappet pølse, men at den faktisk skal vokse ennå 20 cm og fortsatt ha plass er for meg en gåte av de store... Syntes nesten at vi allt er litt mammar jeg.. Vi tar jo hensyn til det lille nurket vårt og vi tenker på det i et sett. Må si det er med litt skrekkblandet fryd at det er en sååå uskyldig, og forsvarsløs baby der inne.. men altså.... Du må nok vise til en statistikk når det gjelder den lukeparkeringen. Tror de fleste damer som er dårligere enn den gjennomsnittlige mannen til å luke parkere er det fordi hun hører så mye sukk og klag og ser himmling med øynene fra sete ved siden av at hun gir opp treningen. Tror ikke dårlig lukeparkering ligger i genene, NEI.
babygullz <3 vilde Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Naaaaj, grunnen til at damer er dårlige å lukeparkere er fordi de har blitt lært at ------------------------------------------------------------------------------------------------- Det er 20 cm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå