Regnbuemor til 2 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 ... eller må man gi den bort? Den er ikke så ille at den er søppel, men den er ingen juvel heller igrunn. Er det frekt og ta betalt for den? Og i så fall, hvor mye kan man ta? (Den er ca 8-10 år, grønn med blomster på, hjørnesofa. Stor og solid, men slitt)
Silja FullFres McQueen Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Tror du har bedre sjans om du gir den bort.
Regnbuemor til 2 Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 hi, hi.. tror nok det egentlig.
Sånn kan det gå Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Noe sånt ville jeg aldri i min villeste fantasi tatt betalt for...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Vet du hva? Da vi flyttet fra kollektivet fikk vi med oss sofaen som var fra min manns første kollektiv som han hadde hatt med seg derfra. Aner ikke hvor gammel den var og den manglet noen knapper og var ikke så skrekkelig pen men fullt brukbar. Da vi ventet førstemann skulle vi kvitte oss med denne da vi ville ha en litt mer representabel sofa noe vi kjøpte ny leilighet. (Frem til da hadde livet bestått av jobb, jobb, jobb og uteliv so hvordan sofaen så ut hadde ikke betydd så mye). Vi la den ut på finn.no og vi hadde så vidt trykket på knappen før telefonen ringte. En halvtime senere stod de på døren med henger og skulle se på sofaen og hentet den med det samme. Tror de gav oss 4-500 kr. Det var vinn vinn.. de fikk en ok nok hybelsofa og vi fikk en liten slant til nytt sofakjøp ;-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 den var lav og i sånn hva heter det fløyel eller velour eller hva det heter.. Veldig myk og god, men ikke så lekker.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Selg den for 400 og del pengene mellom barna. Alle monner drar til utdanningsfondet ;-)
grå :) Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 det koster 25 kr for en annonse tror jeg. altså ikke store tapet. jeg hadde nok satt en sum(etter å ha sammenligna litt) og sett hvordan det gikk. ikke verre enn å rykke inn en gis bort etter en stund hvis det ikke går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå