xxxJulianexxx Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Har det slått dere at dere noen gang kan ta feil??? (ja det har slått meg). Makan til vifting med fremmedord og usakligheter har jeg sjelden sett. Men det skal dere ha; Vi har det veldig moro her og ler mye - både av og med dere;o)
Antinissen Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Har du hørt om hvor dårlig idé det er å kaste kampesteiner i glasshus? Og syns du ikke der er litt taperaktig å være her så mye som deg, men fremdeles ikke klare å stå inne for at du faktisk er her?
♥Prinzessin♥ Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 De som kritiserer bruken av fremmedord er gjerne de som ikke forstår dem eller vet hvordan de skal bruke dem selv. Am I right? Jeg vil dessuten påstå at fremmedordbrukerne og usaklighetsdiggerne (som meg selv) gjerne innrømmer feil. Jah - jeg kan gjerne påstå noe uriktig bare for å innrømme min feiltagelse senere. Det får meg jo til å se ut som et reflektert menneske med evne til konstruktiv selvkritikk. Skål. ;-)
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Blablabla. Har det slått deg hvor usigelig lite respons du får, all gnålinga di tatt i betraktning?
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Fremmedord? Mange som gnåler om disse fremmedordene, men jeg kan ikke huske å ha sett de. Det må eventuelt være i ypperts beskrivelse av hva en vaksine inneholder.
xxxJulianexxx Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2008 Det har faktisk slått meg hvor utrolig mye respons jeg får fra folk som tidliger har sitti her og messa hvor lite jeg provoserte dem. Hmmm ser man det:o)
Antinissen Skrevet 17. juni 2008 #8 Skrevet 17. juni 2008 Ja, og det er åpenbart veldig orgasmisk for deg. Er ikke det ganske stusselig. De fleste normale mennesker hadde kanskje funnet like mye glede i den type respons som du får, som i en dårlig runk..
xxxJulianexxx Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2008 Har ikke du skrevet omtrent det samme tidligere, men under et annet nick??
Antinissen Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Er du så opphengt i DiB at du er detektiv også..? Jøss..
xxxJulianexxx Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. juni 2008 Jeg er i grunnen ikke så veldig opphengt. Men vi er ikke bare en person på dette nicket.
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #12 Skrevet 18. juni 2008 Hvor mange syke folk finnes det her i verden? En liten gruppe mennesker som altså bytter på å utgi seg for å være en trangsynt spedbarnsmor, i det øyemed å tirre på seg foreldre på et babynettsted..! Håper dere snart er passert tenårene og finner noe mer fornuftig å bruke tiden på. Kanskje på tide å slå opp ordet "umoralsk" i ordboka!?
xxxJulianexxx Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. juni 2008 Vi er faktisk småbarnsforeldre alle sammen:o). Målet vårt er i utgangspunktet ikke å tirre på oss dere, selv om det er veldig morsomt. Og vi er vel i grunnen ikke så mye sykere enn deg. Hva gjør deg til dommer over oss? Om man er en eller flere som bruker det samme nicket har vel strengt tatt ingen betydning. Dere bytter jo nick stadig vekk. Og hvis du er berettiget til å synes det er umoralsk - greit for oss. Men da må vi også få lov til å mene det er umoralsk og ikke døpe barna sine. Ingen dømmer deg. Hvorfor dømmer du?
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #14 Skrevet 18. juni 2008 Hvorfor drar du inn dåpsdebatten nå igjen....? Og kan du (oisann, dere) svare på hva som er umoralsk ved å ikke døpe?
solstråle69 Skrevet 18. juni 2008 #16 Skrevet 18. juni 2008 Jeg synes ikke det er umoralsk å ikke døpe. Men jeg synes det er å ta et valg for barna på lik linje med å døpe dem. Det er foreldrene som bestemmer et valg for barna i begge tilfeller, og det er jo naturlig iom at barna ikke er i stand til det.
Gjest Zima *PP?* Skrevet 18. juni 2008 #17 Skrevet 18. juni 2008 Slapp helt av chrijo, jeg har ikke flere nick eller flere personligheter - slik som du, det var jeg som skrev det med orgasmisk sist, og det er jo klart at det er noe i det. Du er veldig patetisk ,utover det så har du jo før sagt at nicket ditt er en sammensetning av for og etternavn, og nå er du plutselig flere? Det er jo helt sykt ..
xxxJulianexxx Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 18. juni 2008 Det er egentlig ikke så veldig sykt. Jeg er her fordi jeg jobber med et prosjekt om chatting på nett. Eller rettere sagt vi. Vi er snart ferdige så da skal dere slippe oss fremover. For å forenkle hele prosjektet bruker vi kun ett nick. Litt av poenget har jo vært å gjøre oss kjent her. Dere kan mene dere helt blå for min del. Dette er faktisk jobben min.
♥Prinzessin♥ Skrevet 18. juni 2008 #19 Skrevet 18. juni 2008 Vel, da håper jeg for din del at du får lønnsforhøyelse, forfremmelse og en en velvillig klaps på baken av sjefen. Men du skal vite at å henge på Kranglesiden for å finne fellesbetegnelser angående nettchatting, er ganske bortkastet. Her finner du kremen av kremen. Sjekk nettsidene som trekker kraftig ned også, det er da du får det riktige resultatet. Det er besserwissere der ogfså, sjøh, men forskjellen på dem og oss er at vi faktisk vet best. Klemsi. :-)
xxxJulianexxx Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #20 Skrevet 18. juni 2008 Jada jada! Skjønner det vet du. Har dere forresten forslag til andre nettsider? Hvor er det mest liv? Utenom her selvfølgelig:)
♥Prinzessin♥ Skrevet 18. juni 2008 #21 Skrevet 18. juni 2008 Veit ikke. Holder meg unna sider hvor intelligensnivået ikke rekker opp til kneskåla mi. :-)
Cat.68 Skrevet 18. juni 2008 #22 Skrevet 18. juni 2008 Oi hva har skjedd nå da? Har det virkelig klart å være en krangel her inne? også har jeg ikke fått med meg det. Er det ikke typisk?, nå er det mer en lovlig døtt her inne og når det først skjer noe får jeg det ikke med meg. Regner med full oppdatering nå ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå