Gå til innhold

I dag vil jeg blant annet bo her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Få deg et liv a. Du bor der du bor og den eneste som kan gjøre noe med det er deg selv.

Skrevet

Kan jeg isåfall få komme og sole meg på terrassen? Og kanskje drite på den fine dassen? Beklager språkbruken, men den dassen kunne jeg veldig gjerne gjøre mitt fornødne i.

Skrevet

Ikke Nordberg. Det er for akademikersnobben

Skrevet

Jeg er akademiker, ikke snobb, men liker uansett ikke mennesker så jeg hadde ikke menga åkke som. Men det er byens beste beliggenhet, har sikla på det siden jeg var studentbyboer på Kringsjå...

Skrevet

Kringså/Korsvoll er da bedre og mindre homogent. Vil anbefale det. Om du ikke liker mennesker, så skal barna dine vokse opp blant dem!

Skrevet

Når som helst, om du blir med på en liten maledugnad. Malepils selvsagt inkludert.

Skrevet

Joda, du har et poeng, men dette er jo et steinkast fra Korsvoll skole, kan umulig være en stor forskjell? Se på kartskissa, det er jo faktisk talt så Korsvoll som det er mulig, ikke nedi Nordbergskrenten.

Skrevet

greit nok det, men hvor er bibloteket hen?

og hvorfor, når man har så stort bad. sette badekaret og doen oppå værandre? når jeg ligger i badekaret vil jeg aller helst slippe og se dass. uansett hva jeg gjør i badekaret

Skrevet

Om jeg måtte velge å bo et annet sted enn der jeg bor nå, så ville jeg valgt et hus på korsvoll! Med god plass til de fire barna, og hage.

Nå koser vi oss midt i sentrum, boltrer oss på 90 kvm, og ingen klager :-) Nordberskrenten ville jeg aldri flyttet til, åkkesom!

Skrevet

Jeg er en jævel på å male og hjelper deg gjerne, bare du kan ta deg av den delen som krever stigeståing. Jeg har nemlig ufrivillig, lettere høydeskrekk. But then again, kanskje malepilsen hjelper på det?

Skrevet

Er det stedet du snakker om? For huset var gørrstygt.

Men stort da......kan pusse opp for noen mill. Det var da tross alt så billig *kreeemt*

Skrevet

Æsj, Tåsen, Nordberg, Korsvoll - samme greien. Må da menges sammen på skolen såfremt du ikke kjører på med privat ungdomsskole.

Skrevet

Jeg er hemningsløs sånn opp til 2.etg, over det kan jeg nok få lettere noia, men det klarer vi. Mener å huske at det var en del trehvitt i tak som jeg måtte malt også... pils hjelper på alt.

Skrevet

Stedet er fantastisk, huset kan fikses, og jeg har ikke høye krav. Stedet er VIRKELIG fantastisk. Og skal man drømme får man drømme skikkelig.

Skrevet

Jeg har 100 nå, føler ikke lenger at jeg boltrer akkurat men gjorde det i starten da vi kom fra 50... Men hage og beliggenhet - sier ikke mer.

Skrevet

Nå får du gi deg. Det er da samme greien alt sammen. Også Korsvoll? Der skjer det mye rart.

Skrevet

Om pilsen gjør meg overmodig, vil den nok dessverre også gjøre meg mer svaiende enn et 17.maiflagg i stiv kuling. Men vi schkal nok få det til.

Skrevet

Biblioteket skal vi få plass til. Og det er rom til mor, eget rom til mor. Det skal ha lås.

Skrevet

rom til mor med lås?

jeg blir med! hahaha

Skrevet

Du kan få ditt helt EGET rom med lås, mortilgunnar, og med en liten sovealkove til Marcel om nødvendig.

Skrevet

JIIIIIIIIIIIIIIIPI!

jeg kommer løpende! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...