Gå til innhold

Pappa skal gifte seg.. Noen som har tips til gave? (samme som bryllupsdebatten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappa skal gifte seg 5juli, og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gi han.. Av øverigheten har han ønsket seg penger, ettersom det er to etablerte hjem som slår seg sammen.. De har jo alt... Men jeg ønsker så klart ikke gi pappa penger... Er det noen som kan hjelpe meg? blir evig taknemlig for all hjelp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga min far ei kjempefin fuglekasse. Malt skikkelig stilig med begges navn og dato. La en vinflaske oppi. Pappa har en hage med trær i som de holdt på med akkurat rundt da. De fikk fuglebad fra noen og statue i samme serie fra noen andre igjen. Weekendopphold en plass? Gavekort fra en romantisk restaurant i nærheten. En kurv med det vin og oster og piknikkting? Et skikkelig stort teppe med navnene deres brodert på? Ei jeg vet om strikket votter til oss med navn på og en vott som hadde plass til to hender oppi med begges navn på. Finner sikkert noe sånt på husflid eller noe slikt. Håper du finner på noe lurt. :)

Skrevet

Kjøp et epletre. Det er et flott symbol på en ny start:-)

Skrevet

Ja, det synes jeg var en flott ideé. Epletre er symbol på mange ting. Håper de har hage da. :)

Skrevet

hei hei... Takk for gode tips... uheldigvis bor pappa i blokk.. hehe... men har kommet frem til at det blir bildet/maleri på dem...

http://www.tegningen.no/akryler_graa.html

Har valgt nr tre om noen vil se... hehe... (han holer henne og de nusser)

Falt veldig for disse enkle strek menneskene+ at mamma kjenner kunstnern så kanskje det vanker noen rabatter.. hehe

Skrevet

Syns det er en god ide. Var et fint bilde. Vi ble hvertfall veldig glade for div. bilder/maleri vi fikk til bryllupet vårt. Er et fint minne, noe en ikke får med "alle".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...