Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg sleit lenge med å bli gravid, da jeg endelig blei det gledet jeg meg over at magen vokste, til og med da strekkmerka kom blei jeg litt stolt, rett og slett fordi kroppen min endelig fungerte som normalt, i dag mange mnd etter fødselen irriterer jeg meg ikke over strekkmerkene, ser på det som et hedersmerke over at jeg har klart å gå ut et svangerskapt og født en nydelig baby! Veit det er mange som plages over strekkmerkene sine, og kan jo forstå det også, men lurer bare på om det er fler som ser på strekkmerka sine som meg, at de er litt stolt fordi de er et tegn på at en har fått barn? Bare lurer...:-)
Liagora med 2 jenter Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Ungen er bevis nok for min del:O) Få kroppen min tilbake, sier jeg bare.
Line_78 Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Enig med deg, syns de er litt fine jeg. Og et minne om to fine graviditeter :-)
Pysa Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 ikke så fine, ikke så mange. men de viser jo at jeg er mamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå