Gå til innhold

Utdrikningslaget mitt;) (obs, ble litt langt...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga hadde jeg utdrikningslag!!

Det ringte på døra klokken 10, og da var showet i gang! Jeg ble henta av en mann på motorsykkel, vi kjørte en god stund og stoppet deretter på en bensinstasjon, der måtte jeg hente en lapp hvor det stod strikkhopping på! Jeg ble utrolig nervøs, for jeg har skikkelig høydeskrekk, men etter mye nervøsitet viste det seg at de bare spøkte med meg:P Jeg måtte bare hoppe strikk på gata, hehe!

Så var vi og spiste en kjempe god frokost og så en powerpoint presentasjon av oppveksten min;)Turen gikk så videre til spa og massasje! Deretter ble jeg kledd ut i et lekkert antrekk og plassert oppå en scene, men der måtte jeg heldigvis ikke stå så lenge:P Så spilte vi kubb og jeg måtte drikke en tyrkershot hver gang noen traff som ikke kunne drikke og selvsagt når jeg traff selv, det ble noen shotter ja:P Deretter dro vi videre til et sted hvor jeg måtte være linedance instruktør, det var en mann der som lærte meg opp først! Etter en del tyrkere så ble det jo riktig så morsomt, med MYE latter!

Så gikk turen videre til plateinnspilling, jeg måtte synge inn truly, madly, deeply som reflekterte forholdet til meg og forloveden! Jeg var skikkelig nervøs først, men det gikk da greit til slutt:P Så var det til slutt en helt nydelig middag hos søsteren min med drinker, pakker, spørrekort og en film som forloveden min hadde spilt inn! Der skulle han svare på div, også skulle vi se om vi fikk samme svar! VI hadde nesten alt rett:D Veldig fornøyd med det ja;) hehe!

Dette ble litt langt, men måtte bare fortelle det! Jeg hadde det helt fantastisk! Jeg er så heldig som har så utrolig snill forlover og søstre og venner! Dagen kunne ikke blitt bedre! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du hadde en skikkeligbra dag! :0)

Så flink forlover du har!

Skrevet

Så heldig du har vært! Håper på like fint utdrikningslag =)

Skrevet

Jeg kunne seriøst ikke fått en bedre forlover, hun er her for meg hele tiden og spør om jeg trenger hjelp osv! Enda hun skal føde 3 uker før bryllupet! Hun er bare fantastisk!

Skrevet

ååååå det hørtes artig ut=)=) lurer på hvordan mitt u.lag blir hehe=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...