Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 EN uke igjen å vente.... Blir gal og symptomjeger deluxe.... Prøver å slappe av, og ikke tenke...men det er lettere sagt enn gjort....
2009bebis<3 april gull Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 off, kjenner meg så forferdelig igjen, selv om slutta på pilla i februar og det ekke så lenge siden:p og nå er sambo på ferie, MIDT i eggløsning, så nå må jeg vente helt til NESTE eggløsning igjen til å få prøve mer, føles ut som en eeeevighet til =/
1prinsesse+2engler Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Jeg og har ikm 25.juni. Leeeeeeeeeeeeenge til ((
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har den 24., kjenner meg absolutt igjen ja :-=
Snuppa's mamma Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 og jeg har den 28 juni, det er eeeeennda lengere til:) hehe å tenke på noe annet? neei det får vi ikke til, hehe skal ikke være lett:) ha en fin dag dere prøvere:)
3barnsmor? Skrevet 18. juni 2008 #6 Skrevet 18. juni 2008 Å jeg har den 26, men kjenner at den er på vei jeg nå da. Mensensmerter begynner å komme allerede jeg da er det bare å prøve på nytt
Mayken Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har også IKM 25. Har ikke store forhåpninger. Har ikke stresset med det heller egentlig. Gikk helt av skaftet forrige pp, og lovet meg selv at jeg skulle slappe helt av denne pp'n. Det har jeg også klart å gjøre. Vi har ikke prøvd så iherdig heller da, jeg har ikke klart å finne EL, så vi har hatt sex ca hver andre dag, kanskje litt mindre til tider. Har heller ingen symptomer slik som jeg fant maaaange av forrige pp. Skal ta en test på lørdag sånn i tilfelle siden vi skal i bryllup. Forrige pp var første etter pille slutt og da hadde jeg en syklus på 30 dager, har gått ut i fra det denne gangen også selv om den vanligvis er på 28 dager. Så neste uke blir spennende for mange av oss:)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 jeg venter også på at den 24 skal komme litt fortere blødde litt et par timer i går, bare litt slim med friske blodstriper i så var redd TR skulle komme da men det ser ikke slik ut kan det ha vært festeblødning tro? håpe håpe har bestemt meg for å ikke teste fær fredag 27 hvis TR ikke kommer for da er jeg enda mer sikker på å ha gått over tida og håper på rett resultat krysser fingrene for at ingen får TR på besøk til uka lykke til!
Gojenta86 *endelig kom jenta* Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 Har ikke IKM før 30. Juni jeg DET er lenge til det... off, off off..... Men håper virkelig tanta holder seg borte denne mnd altså, og neste mnd også ) altså de 9 neste mnd hehe.. Idag tidlig var jeg skikkelig uvel, greier ikke helt sette ord på det, men følte meg ikke iform.. ble kjempeglad og håper dette kunne være et symptom.. hehe.. Men det er kanskje litt tidlig når EL var på lørdag?! Tror forresten at kroppen min spiller meg et puss denne mnd også.. Men fortsetter som symptomjeger jeg også)
Gjest Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har IKM samme dag som deg og har også hatt en liten blødning i dag! Lyserosa, men klart en blødning. Litt rart om TR viser seg 4-6 dager før IKM (innbiller meg at EL var den 8.)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2008 Om seks dager kan jeg teste meg.... Tiden snegler seg avgårde saktere enn saktest..... Føler diverse graviditetstegn, men det kan jo bare være pms eller psyken min som spiller meg et puss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå