Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg la mini smake på litt most banan? Han er straks 4 mnd. Han får mme og er tydelig interessert i det vi spiser. Eller noe annet istedet? er helt grønn på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ventet litt med banan ettersom jeg har lest at banan har lange fibre som kan være vanskelig å fordøye (noe vi fikk erfare da han endelig fikk smake..). Men bittelitt som smaksprøve er vel greit..

Vi begynte med maisgrøt og Hipp sine fruktmos, og mango. Alt gled ned til stor begeistring.

Skrevet

Tror du kan gi henne litt most banan ja:) dem har bare godt av litt frukt:)

Jenta mi er 14 uker gammel, og hun spiser fruktmos som jeg kjøper på butikken, så om du klistrer en banan og hun får smake litt, så tror jeg ikke det skader nei :)

Skrevet

Tusen takk for svar. Blir nok innkjøp av fruktmos og banan om ikke annet, blir spennende å se på reaksjonen. Innbiller meg at han blir veldig begeistret for noe annet enn mme:-)

Skrevet

Banan kan gi litt "hard" mage...pære eller eple er fint, bare skrap litt med skjeen, min liker godt pære!

Skrevet

Ok, takk for råd... går bort i fra bananen da siden fler sier den kan gi hard mage:-)

Skrevet

tips; det er frøenede får hard mage av ,så del bananen på langs,skrap ut de brune frøene og mos;-)

Skrevet

Åja.. hva man ikke vet :-) Tror gullet vil like banan:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...