Gå til innhold

Erfaringer med ClearBlue fertilitetsmonitor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp skaffet meg denne. Gubben er mye borte pga. jobb og det er derfor vanskelig å treffe akkurat på EL, så håper denne skal øke sjansene våre.

Noen som har erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det den eggløsningstesten? med 7 pinner?

Skrevet

Hei!

Nei det er ikke den med 7 pinner. Den tar sikte på 10 pinner for hver periode (om jeg ikke husker feil).

Jeg har selv nettopp bestillt den og er veldig spent. Jeg er i samme situasjon som deg; vanskelig å anslå EL, samt å treffe den...

Håper andre kan komme med innspill.

Skrevet

Hei! jeg har brukt den siden februar så har ikke så veldig god erfaring med den, men er veldig fornøyd med den.

Har plutselig rot i syklusen min og fikk EL på dag 25 og er nå på dag 32. Testet den dagen også med clearblue digitaltest for og være sikker på at det stemte..

Og ClearBlue fertilitetsmonitoren stemmte den .... :o)

Men får håpe jeg får en posetiv graviditetstest om ei ukes tid .....

Skrevet

Hvor mye koster den? og hvor mye koster det for pinnene? har så utrolig lang og ustabil syklus... så ikke lett å vite når man el er i anmarsj..:) Lykke til gjengen!

Skrevet

Den koster ca 1400 + - , og tror testpinnene koster rundt 250 ....

Skrevet

Unnskyld at jeg bryr meg her inne, men kan denne brukes som prevensjon også, tror dere? Vi tenker å muligens begynne på prøvinga på nr. 2 til jul, og hadde vært kjekt å kuttet p-pillene før den tid...

Skrevet

Monitoren kan ikke brukes som prevensjon, skal bare være en hjelp for de som prøver å bli gravide.

Og til deg som har lange sykluser, monitoren kan ifølge produsenten brukes ved sykluslengder opp til 42 dager.

Skrevet

AnLin *jente 17.07.07*

Et lite tips kan være å investere i en pearly eller ladycomp. Disse er riktignok litt dyrere (ca 3000 kr for pearly). Men den kan derimot brukes ved planlegging av svangerskap og som prevensjon. Den måler temperatur, og skal være 99 % sikker. Et fint alternativ hvis du vil slippe å ta p-piller..

Skrevet

Dytte!!!

Noen må da ha noen erfaringer med denne?

Skrevet

Vel, erfaring og erfaring...... Jeg har brukt CB sin fertillitetsmonitor og ble gravid 1.mnd jeg brukte den!

Så kan ikke si annet at jeg er stålende fornøyd og anbefaler den på d varmeste!

For oss tok d mye stesset bort i fra babylaginga, vi fulgte monitoren og kjørte på èn dag med høy og de to dagene med max og spira satt!

Er i dag 10+3:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...