Gå til innhold

Hysterisk eller uansvarlig???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så rart, at et enkelt, lite spørsmål, kan ende med beskyllninger, kjefting, og påstander om at man er hysterisk, eller uansvarlig som mor!! Her koker det rett, og slett noen ganger, og hormonene bruser.

Synes det er stort sett koselig her inne, og synes det er gøy å lese, og svare på innlegg. Men det er ikke så gøy når noen blir "halshogd" for sine meninger.

Mange ganger finnes det mer enn kun et svar ;) Når man spør om noe, så er det jo for å høre andres meninger, og erfaringer, og de er i mange tilfeller svært ulike, og det må man jo akseptere. Og man må velge hvilket svar man velger å høre på, og hvilket som passer best til det en selv mener.

Og om noen har kommet til å si noe som ikke er helt riktig, så går det an å påpeke det, uten at man må anngripe personen?!

Selvfølgelig skal man kunne diskutere, skulle bare mangle, men jeg er sikker på, at de aller fleste av oss her inne, hverken er hysterisk, eller uansvarlig!

Vi er bare forskjellige - med unger som har ulike behov...

*sådaharjegfåttsagtmittikveld* (`;`)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ditt kranglete kvinnemennesk! Komme her og beskylde meg for å beskylde deg! Du kjenner meg ikke, men hadde jeg visst hvem du var så hadde jeg nok pussa barnevernet på deg. Såh. Og veldig fint å se at du har funnet spørsmålstegna. Du har helt sikkert både stavefeil og kommafeil og, men siden jeg er en så åpen og ikke-dømmende person ville jeg aldri drømme om å lete etter det.

;-D

Skrevet

Hehe... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...