frøydis m/ 4 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hostemikkel fant fram sovehjertet sitt i natt, - og fortsatte utover dagen. Jeg har fått ryddet i vintertøy, vasket og pakket vekk. Så nå er votter og luer og fleecer sortert og pakket der det skal være på denne årstiden. Håndballjenta er i fin form igjen og eldstefrøken har tatt fram jobbehumøret og hjelper til med gårdsarbeidet så faren får litt fritid etter endt arbeidsdag. Storebror har vært på besøk og lekt med gutta i klassen. En trøtt og fornøyd gutt kom hjem i kveldinga. Syns rett og slett familien har hatt en flott dag og det er verdt å være glad for.
Maud Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Sånne innlegg blir jeg glad av å lese! Fint at du har fått sovet og at alle andre har gjort det også. Det blir man glad av. både liten og stor. Håper dagen i dag også har vært fin :-D P.S Jeg så to utrolig fine strikkete sett i dag. Du er flink!
frøydis m/ 4 Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2008 Ja, av og til er det fint om man kan stoppe opp og kjenne på litt hverdagsglede,- og det gjorde jeg i går. Dagen i dag har forøvrig vært ganske så fin den også :-) Og så blir jeg glad for å høre at du likte strikkesettene. Det var koselig!
dritgrei hei hei! Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 det er deilig med de gode dagene!! godt å merke at hverdagen fungerer uten kjepper og spiker i hjulene! Koser du deg med store jenta hjemme?
Plutseliten :) Skrevet 18. juni 2008 #5 Skrevet 18. juni 2008 Flotte dager blir jeg glad av å høre om! Og når dagene er flotte fordi alle har det fint,hjelper til,er friske og koser seg sammen er det absolutt det beste Jeg fikk også se de skjønne strikkesettene til tvillingene. For et utrolig nydelig arbeid du har gjort med dem )) Ønsker deg en fin torsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå