Gå til innhold

Må bare fortelle om hvor "flinke" SAS er, de imponerer meg stort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og/eller sambo har flydd til USA to ganger det siste halvåret.

Dvs fire turer tilsammen tur/retur.

3 av de 4 gangene rotet de bort bagasjen på veien.

Den ene av gangene var alle julegavene til hele familien våres med på turen, de kom fra etter nyttår. Baggene hadde de satt på et lager og tilfeldigvis funnet da.

Og en annen av gangene klarte de å la 10 kolli stå igjen, og av disse var 7 ødelagt da de dukket opp litt senere.

Tre ganger tre hurra for SAS, de har ikke osss som fast kunde i fremtiden iallfall.

Og til dere som skal fly med dem: Ta med "nødrasjon" i håndbagasjen. dere bvil garantert trenge det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke flydd mye, men har enda tilgode å reise med et sas-fly som er i rute.

Skrevet

Sist tur OG retur var de faktisk i rute.

Og hvorfor kaller jeg mannen sambo i begynnelsen av hovedinnlegget??? Vi har da vært gift en stund nå, he he.

Skrevet

Dere er da forhåpentligvis samboere også, selv om dere er gift?? :-O

Men personlig er jeg ikke særlig fan av sambovarianten:-P

Skrevet

Har stort sett veldig god erfaring med sas:)

Vi har flydd 3 ganger tur/retur usa siste halvannet år, med british airways. De har klart å rote bort hele eller deler av bagasjen på hver tur begge veier. Det vil si 6 av 6 ganger:( BA er vel dårligst i europa på å få bagasjen frem.

Skrevet

Sas er jo bare dritten da :) eneste som er værre er spanair!

Skrevet

De var flinke og ødela vogna vår... Fotbrettet var borte.. De spurte om jeg hadde hatt posen på, jeg sa ja og spurte hvor de hadde gjort av fotbrettet mitt siden det IKKE var i posen.. Og det var IKKE hull i posen. Det hadde de ikke noe svar på nei.. Hehe..

Vi flyr med SAS hver gang vi skal til Irland for det er det eneste som går direkte, men skulle ønske vi hadde ett annet valg .. :)

Skrevet

Takk og lov var den nye vogna og den ikke helt billige reisebagen til den 1 av de 3 kolliene som ikke ble ødelagt.

Skrevet

Hadde de klart å ødelegge vogna når den var i reisebaggen så MÅTTE de ha kjøpt både ny vogn og bag ;)

Men jeg regner med at dere får erstatning for det som er ødelagt?

Skrevet

Ja de har en sak på det gåendes nå.

Blir spennende å se resultatet siden ingen av bagene var kjøpt i Norge, alle bortsett fra en var splitter ny og bare en av de koster 1500,-

Den ene var til og med transportkasse laget for og godkjent for flytransport.

Var tydlig å se at de bare hadde kastet dem bortover av full kraft.

Skrevet

SAS er elendig!

De mistet vogna til minsten i januar. Den dukka ALDRI opp. Ikke får jeg erstatning heller,siden jeg ikke har kvittering for den.Vet den forsvant i Oslo.

SAS har rotet bort bagasje også, og for ikke å snakke om den gangen jeg ikke fikk bli med flyet jeg hadde billetter til! Jeg var strandet i Danmark, midt i mellom flyturen til Norge...Fordi flyet var litt forsinket,men de sa over høytaleren at de ventet oss,så det skulle gå bra. Men jeg fikke ikke boardingpass,fordi flyet var fullt....

Sønnen min og kjæresten hans fikk de to siste plassene! Og vi kom med samme fly fra USA..

SAS hadde jeg fullstendig unngått,hadde jeg kunnet.

Jeg fikk,som plaster på såret, ei glassflaske til jul, for at de ødela en dag for meg, da jeg dro hjem på en ukesvisitt til Norge. Synes faktisk det var et hån.

Skrevet

Har du ikke fått vogna ennå???? Og du skal vel ikke trenge kvittering for ting de har somlet bort vel, høres sykt ut.

Nei Sas er elendige, har ikke mye til overs for de.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Eh hvis SAS er elendige?? Hva med Norwegian da?? Jævla møkkaselskap:-(

Jeg liker best KLM og American Airlines jeg..synd de ikke flyr her til lands hehe:-)

Skrevet

Jeg synes SAS er greit innenfor europa, det pga man får erstattet barnevogn hvis den skulle bli skadet. Sikrer meg hver gang jeg, går i skranken på Gardemoen skriver en skademelding, får bekreftelse fra SAS går i butikken og får vognen sjekket. Er det noen galt får jeg ny. Butikken får penger tilbake fra SAS.

Skrevet

La meg bare si det slik.

Jeg bodde noen år i Bergen, den gang før Norwegian entret banen...

Sønnen min pleide å fly opp ca annen hver helg, han var 6-9 år den gang.

Jeg har etter dette kuttet ut sas, velger ALLTID et annet alternativ.

MAKAN til tull og rot, og forsinkelser, og canceleringer og ventinger og ødeleggelse av baggasje og frekkheter!

Har brukt sas en gang etter dette, og det var da vi skulle til Thailand, og sas var eneste flyet som gill påd et tidspunktet vi kunne dra (til Frankfurt).

Forholdet mitt til sas er så dårlig at jeg vurderte å kutte turen.

Gjerne reise en annen plass da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...