Prinsen & spiren Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 hvor mye penger brude jeg regne med å ha med til mat/shopping/byturer osv? Skal være der i en uke
scoobydo Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 en plass mellom 3-5000 kr... alt etter hva du skal shoppe, matvaner og hva du drikker
Prinsen & spiren Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Når var du der - og likte du deg der?=) hørt de kan være impåslitne der nede, men=)
scoobydo Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 har ikkje vært der... men i marmaris... (har vært der 9 ganger) De er ganske så innpåslitne ja... så om man henger seg veldig oppi det og ikke klarer å overse de kan vel det bli litt travelt... går som oftest mye i hvor kommer du fra? Heia Norge, og Herregud hehe.. er de glosene de har plukket opp Men trivelig land å være i... mye god mat og god drikke Har vært der så å si hver sommer siden 98
Herkules Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Maramaris og Alanya to steder jeg har hatt det mye gøy ja:) mimre mimre Har vel blitt litt dyrere enn det var da jeg var i Tyrkia, Jeg hadde det fint i alanya men ja de er innpåslitne:)
Puumi Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 var i alanya i september, oppholdet endte desverre med innleggelse på sykehus i 3 døgn både for meg å kusina mi :/ Dette var kjipt, var i egypt 3 mnd før dette å der var jeg frisk, men disse landene står på den såkaldte " verstinglista" . Jeg som alltid har blåst bort hysteriske meninger osv....hm Er mye godt å spise der, de fleste resturanter henter deg , s sparer du taxi penger ikke at det va en utgift men, er koselig på markedet, men alle har det samme, prut iallefall 50 % på alt, men ikke bli ufin . Strendene er fine, men absolutt en tyisk turistplass. Ikke noe å bry seg om at de er påtrengende, det er deres kultur å væremåte, bare å overse eller slå av en prat om du er på kjøretur å møter hyggelige normale memnnesker . EV, s er en bra restaurant god tur
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 18. juni 2008 #7 Skrevet 18. juni 2008 Ta med paracet !! De maser så du blir helt stressa og det gjør vondt i hodet. Tvinger deg ned i sofaen deres og skal vise alt de har i butikkene. Men du får alltid spm om noe å drikke. De er veldig koselige men du må vise hvem som er sjefen . Er omtrent oppvokst i Alanya så jeg veit hva jeg prater om. Prut det du kan ! Hvis du vil gå til en annen by en kveld for å handle så anbefaler jeg Side. Tar ca 40 min dit. Liten koselig plass med hyggelige folk.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Tyrkia/alania er sykt fint.. jeg misunner masse, hehe...du får lite svar på det egentlige spørsmålet ditt her, hehe. men det kommer helt ann på hvordan tur du skal på, festing? shopping? familie? osv! Også må jeg og få skryte litt av stedet, hehe... Cleopatra bitch, må prøves, helt nydelig:) moro og shoppe der, du kommer garantert til og få i deg en del tyrkisk te vist du takker ja, hehe! (og den er kjempe god, og legg merke til de tyrkiske te koppene:)) Ja tyrkere går får og være innpåslitne, men jeg syntes ikke det, vist du kan teknikken og lukke øra er det ikke noe problem! du kommer til og merke det om kvelden når dere går igjennom gata for og finne et sted og spise, da har nesten alle restaurantene en kelner uten for inngangen som står og roper, "kom hit, spise her,veldig god mat, er dere fra norge/sverige?" osv... men som sagt, lukk øra bare, hehe! eller smil pent, svar og fortsett og gå, hehe... Jeg trur ofte det er de nordiske mannfolka som gir tyrkerne det ryktet der, for dem er veldig hyggelige og opptatt av nordiske jenter, og er ikke alle våres mannfolk som liker det, hehe! Og som ellers i syden, ikke gå alene. vær forsiktig med strenende om kvelden osv.... koooos deg på tur:)
monica får juliprinsesse Skrevet 18. juni 2008 #9 Skrevet 18. juni 2008 kommer helt ann på korsn vana du har da:) æ brukte en go del pænga da vi va der....hehe...mye gøy å handle å plassa å spise... annbefale dæ å prøve tyrkisk bad....d va digg d... å pass dæ for tyrkerea...di e ekstrem innpåslitne... å strendern e fantastiske...værtfall kleopatra stranda
Gjest stockholms tjej Skrevet 18. juni 2008 #10 Skrevet 18. juni 2008 jeg var i Alanya for 3 år siden og vi brukte jeg og samboern på 2 uker 17000. vi likte oss ikke der jeg grine etter 4 dager om at jeg ville hjem,de er veldigt slitsome men har hørt andra som liker seg knall godt der så de er nok smak og behag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå