Masaili <3 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 I håndbagasjen eller kofferten??? Må man ta den ut i sikkerhetskontrollen?
It's all about me Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Hadde aldri tatt den i kofferten. Den må tas ut i sikkerhetskontrollen ja, men det er det verdt for å få den hel gjennom hele turen.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Blir ikke noe pc i kofferten her for å si det sånn tror neppe det er en lur ide..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå