9nah Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hei er det noen som har vært her? Vi skal bo på Krabi thai Village Resort. lurer på om noen her har erfaringer fra dette hotellet, eller fra stedet Ao Nang? Vi tar sjansen og reiser i regntiden (juli); noen som har vært i Thailand på denne tiden og har noen betryggende ord ang været?
Berrudi Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 hei! Vi var i Ao Nang i slutten av oktober 06-og det er den beste ferieturen ever!!!!Ao nang tror jeg er ett veldig bra valg om det er første gang til Thailand...da får du virkelig sett noen nydelige strender og øyer!!!Åh...nå ble jeg missunnelig. Vi bodde ikke på det hotellet og ikke på samme tidspunkt,men vi var der oxo litt før sesongen begynte og da var det en skikkelig reinskur om dagen-tror kanskje det er sånn på sommeren også!! Vi bodde på Pavillion Queens Bay-lurer på om det ligger rett over gaten.... GOD TUR.kos dere!!!
9nah Skrevet 25. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2008 Tusen takk for svar!!! Nå gleder jeg meg enda mer!! God sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå