Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

herregud som jeg elsker jordbær! og nå som de norske bærene kommer så vet jeg ikke om jeg kommer til å greie å stoppe! har spist 2 kurver i dag, så sinnsykt godt! men grusomt dyrt da, er vel noen uker til prisene er mer normale!

mine favoritter:

-Jordbær og fløte

-Jordbær med sjokolade fondue

-Jordbær og fløteis

noen med andre forslag? har lurt litt på å lage en form for jordbær og rabarbra kompott, kan det være godt? smakte jordbær og balsamico sirup i helgen, det var veldig godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husk å vaske jordbærene godt da :) toxoplasmose vettu

Skrevet

Elsker jordbær. Å nå ble jeg jo bare så veldig fristet!!!! Kommer til å gå mange jordbær inn i meg denne sommeren kjenner jeg:) Min favoritt er Jordbær med vaniljesaus. Det er bare nydeligt:)

Skrevet

jordbær og vaniljesaus

jordbær og sjokolade is, altså dyppe jordbær i isen, som er litt smelta... mmmmmm

Skrevet

Jordbær med fløtemelk er min favoritt

Spiste akkurat nå jordbær og vaniljeis det er også godt

Norske jordbær er det beste som fins

Hadde foresten sånn sjokolade som stivner på isen til og det var nam

Skrevet

bygger nytt kjøkken og gjett om den nye fryseren skal fylles opp med rørte jordbær slik at jeg har noe å kose meg med utover høsten..... :P

Skrevet

Jeg har også dilla på jordbær. Skulle kjøpe det på butikken i stad, men du så så umodne ut. Kjøpte heller en kurv med plommer, men de var SKIKKELIG sure. :(

Skrevet

Jordbær er best uten noe på. Bare spise bør for bær, kurv etter kurv;) Bare 19.90 for jordbær her på butikken vår denne uka. NAM:)

Skrevet

Jordbær med vaniljekesam! :) godt og sundt!

Skrevet

Kutt opp jordbær i 2-3, klipp opp marshmellows å ha opp i en ildfast form! Inn i ovnen på 220 grader til marshmallowsn er blitt sprø å brun! SNADDER!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...