It's all about me Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Både som virker prevantivt og som dreper fort. Var så dum og flyttet fra trygg blokk til hus med gammel kjeller. Ikke bare er det masse her, men mange av de ser genmanipulert store ut også.
Pocoyoツ Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Sprayplaster!! Hehe Vi hadde noen skikkelige monster på verandaen vår der vi bodde før (3stg i blokk!!) og det eneste dette sprayplasteret funket på var edderkopper, hehe Jeg brukte å si til de at de fikk smake sin egen medisin mens jeg sprayet på den klissne gugga, og når mannen kom hjem fra jobb måtte han ut å skrape de vekk fra verandaen, for det "hærtes" ikke jeg Jeg vet de skal ha et effektivt middel på FK butikken, men har ikke prøvd det selv.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Jeg husker ikke hva det heter, har kjøpt det på Fk-butikken og det er særdeles effektivt, de dør kjapt og det holder dem unna i lang tid etterpå..jeg skal handle inn en boks til helga, først nå er det LITT edderkopper igjen utenfor her, vi spraya rundt dører og vinduer i fjorsommer og høst, pluss tidlig i vår.
It's all about me Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 Takk for tips, da må jeg finne nærmeste Fk-butikk.
brooklyn Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Permetrin er kjempeeffektivt mot edderkopper, veps, klegg og andre bugs. Vi sverger til det! Det fåes kjøpt på bla.a felleskjøpet og den lokale maskinbutikken:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå