Gå til innhold

Beskriv EL-smerter!! =) ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

???

Tror jeg har det nå, har aldri lagt merke til det før.. Hvordan føles det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Murrer litt og stikker i område ved eggstokkene,litt som før mensen kommer.

Skrevet

Jeg merker det veldig godt, har det nå kjenner jeg. Jeg får kjempevondt og det er nedpress, til tider kan jeg ikke stå oppreist.

Det er sterke menssmerter jeg har på en måte, får mer vondt når jeg har el enn mens.

Det murrer og herjer der nede.

SÅ i kveld blir baluba kan du tro, hehe

Skrevet

Hos meg kjennes det veldig ømt og det stikker litt.. =) Baluba her å inatt.. hihi..;))

Skrevet

Hehe, da får vi håpe at dette er vår dag:-) og at det vises positivt om 14 dager:-)

Lykke til!

Skrevet

Ja det får vi inderlig håpe på! Har tester som venter på meg allerede i skapet.. he he.. Bestilte 10-15stk på nettet..=)

Takk, det samme til deg! =)

Skrevet

ikke flere nei? hehe, da har du en stund tenker jeg. Får håpe du ikke får bruk for mer enn èn",)

Skrevet

Nei ikke flere.. he he.. ;) Jeg har i de forrige pp bestilt tester på apoteket, de har koster rundt 250-300kr for 2 stk.. Nu fikk jeg 15-20stk for 129.- =) Tenkte jeg tar maaasse når dem er så billig.. :) Og hvis det ikke klaffer denne mnd så har jeg ligganes til neste mnd.. :)

Skrevet

Jeg er bare i 2.pp, så EL-smerter er ganske nytt for meg også da jeg har gått på pilla helt til april... Men, et par dager før beregnet EL så kjenner jeg lette menssmerter, og dagen jeg tror EL er kjennes det ut som om alt er løst inni nedre del av magen.. Er ubehagelig når jeg bøyer meg, går og setter meg ned.. Litt småkvalm var jeg også, første gangen.. Og det stakk litt i den ene siden..

Skrevet

Jeg har SUUUPER vondt på høyre side over eggstokken. Det er vondt å klemme over, til og med jæ.... vondt å gå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...