Gå til innhold

Stikninger i underlivet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig disse smertene.. Noen som kjenner igjen dette??

Har akkurat vært innlagt i 3 dager pga. modning av livmorhals + murringer.. Har nå sengeleie hjemme i minimum 14 dager + ukentlige kontroller

Fikk litt stikkende smerter i skjeden timer før jeg skulle reise hjem (kommer og går litt..)! Vet jeg bare kan ringe ned igjen, men tenkte jeg skulle høre her først om noen kjenner igjen dette eller vet hva dette kan være??

Takknemmelig for alle svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en del stikninger på slutten. Har fått høre at det er modning, men om det virkelig er det vet jeg jo ikke.

Skrevet

Takk for svar :-)

Skrevet

Hvis baby ligger langt nede i bekkenet og beveger seg kan du kjenne stikninger nedover i lysken og i kjeden. Det sa jordmor til meg da jeg beskrev samme type smerter. Det er fordi baby kommer borti noen nerver...

Skrevet

jeg og har disse stikkningene.Vet ikke hva det er men tror ikke det er noe du trenger å bekymre deg for.Har hatt det i alle mine tre svangerskap.

Skrevet

Har også hatt endel av disse stikkingene og jordmor sa på kontroll i går at det kan komme av at hodet nå står langt ned i bekkenet og at disse stikkingene kan ha kommet av press mot livmorhalsen. Hun nevnte også at stikkene kan være fra urinblæren siden barnet nå står dypere og noen ganger presser mot den også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...