Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Jeg sliter med angst. Går på medisiner for det og skal snart til psykolig. Vi har nemmelig planlagt sydentur neste sommer. Har bestandig vært redd fly men angsten gjør det jo slik at og fly er en nær døden opplevelse. Huff og huff. Noen som har noen erfaringer og dele?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Hm... Jeg tror kanskje jeg ville ha lagt den sydenturen på is, iallefall midlertidig. Du sier du skal til psykolog snart. Ta tiden til hjelp, de har vel opplegg for flyskrekk som fungerer veldig bra Når du kommer litt ovenpå igjen, kan dere begynne å snakke om sydentur, forhåpentligvis går det da bedre. Lykke til!
Miss Misantrop Skrevet 18. juni 2008 #3 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har en god kur.. En nesten garantert fixer. Ring den lokale flyklubben ta 5 til 10 timers flyinstruksjon. Da vil allt løsne. Ps, du behøver ikke å solo hvis du ikke føler at du er komfortabel med det. Det er litt dyrt, men det er ikke sååå mye dyrere enn psykolog eller flyskrekk kurs og det er en nesten garantert suksess.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå