~Milly~ Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 i morgen tidlig? skal på mitt første jobbintervju noensinne, og er kjempespent!!! Noen som har gode råd? =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Slapp av, vær deg selv! ) Blikkontakt er viktig, men ikke stirr! ;o) Ikke stryk deg selv i håret, ta deg på et bestemt sted (f.eks i ansiktet eller noe). Prøv å vær profesjonell, men samtidig ha en lett og lys tone slik at samtalen forløper rolig uten at du sitter der og føler deg utilpass og at de må dra svarene ut av deg. Og ikke si: Ehhh.... Ta heller en pause. ;o) Sier du "ehhh", så vitner det om dårlig kunnskap innen emnet. Det viktigste, ikke la deg selv tabbe deg ut, ved å tenke på en tabbe du gjorde i starten av intervjuet! ) Lykke til! Dette går bra vettu=)
♥2 små gull♥ Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Ta på deg klær du trives i, ikke nødvendigvis den nye flotte toppen du har kjøpt som du aldri har brukt før, kan hende den ikke sitter som du håpet og da blir du usikker. Ta på en du har gått med før og vet at du trives i og føler deg vel i. Ta på litt god parfyme og ta litt ekstra tid til sminken så du føler deg fresh, det hjelper mye
viktorogmilla Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Lykke til! Ser du har fått gode råd, skummet gjennom. Blikkontakt, smil og et fast håndtrykk når du hilser er en bra begynnelse.
~Milly~ Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 tusen takk for gode råd!! =) Rare er at jeg ikke gruer meg eller er nervøs, bare utroli spent! gleder meg nesten!! Er sååå klar for å komme meg ut i jobb =) Skal på et annet intervju torsdag også, så hååper jeg får en av jobbene =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå