SuperGlad Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hvorfor ikke prøve ketolyse i stedet? Jeg spiser meg mett til hvert måltid, masse forskjellig mat. har allikevel gått ned 5 kilo på 1 uke :-)
Piken på landet Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Mulig jeg er uvitende, men hva er ketolyse...?
SuperGlad Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 http://forum.lavkarbo.no/ gå inn her og les :-) man skal holde seg på et lavt antall karbohydrater, å det funker sinnsykt bra!
herethereandeverywhere<3 Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Hva med å legge om kostholdet på en normal måte?? Dere må innse at det ikke finnes snarveier når det gjelder å gå ned i vekt. Går du fort ned så går du fort opp igjen!
SuperGlad Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 jeg skal gå på ketolysen frem til jeg har nådd målet mitt, da skal jeg sjekke om jeg har fått tilbake forbrenninga jeg hadde før. Hvis ikke skal jeg holde meg til lavkarbo så lenge jeg klarer. Som venninna mi sa: det er ikke kun en kur, men en livsstil :-) Den forbrenninga jeg hadde før ber jeg på mine knær om å få tilbake... kunne spise syke mengder mat å ikke legge på meg et gram... OH det var LYKKE!
herethereandeverywhere<3 Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 Kroppen trenger karbohydrater! Faktisk så er karbohydrater det eneste hjernen trenger. Tror ikke det er sunt i lengden med et kosthold fritt for karbohydrater.. Jeg har forsøkt både ketolyse og suppe, men har stort sett gått opp igjen. Nå har jeg blitt medlem i vektklubb.no og spiser helt vanlig, variert og sunt, men mindre enn tidligere. Har nesten halvert kaloriinntaket mitt, og har nå gått ned 4,7 kilo på tre uker. Målet mitt er 15 kilo minus på 20 uker, og vi har lagt om kostholdet for hele huset. Har mer tro på dette! Men det med slankig er jo indiviuellt som alt annet..... Suppekuren har jeg i allefall overhodet ingen tro på!!
SuperGlad Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2008 jeg spiser litt over 20 karbohydrater pr dag så det er ikke fritt for karbohydrater i ketolysen. Ja det er individuelt, slik alt annet. Kan ikke si at jeg ikke går opp i vekt siden dette er første gangen i livet jeg noen gang har slanket meg..... Men man får se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå