Gå til innhold

Kor mange Tenner har dei små?


babypoh

Anbefalte innlegg

Brage fikk sine 2 første tenner nede ca 4 mnd gammel,

dei 2 framtenna kom me ei uke mellomrom ca 5 mnd,

dei to på sidene av framtenna kom ca 6 mnd,

og er beg å få den 7 tanna si no 7 mnd =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mi lille jente er 7mnd om 6 dager og har ingen tenner enno.. Litt sent ute skjønner jeg.:) Jaja de kommer nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin har 2, nede, midt i munnen. Ser ut som en ramp! Men en søt en sådan ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saras lille tann står litt fast inni der! nå har den vært uforandret i mange uker, tror ikke den vil komme fram alikevell!!

ved barseltreff for noen uker siden, hadde sara og en annen baby like mye tann, da jeg møtte denne babyen i går, hadde hun 2 store tenner, og sara er helt uforandra!

tannstumpen klør litt, så den er vell på vei, sakte men sikkert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liam är nu 7 mån o inte en enaste tann i sikte... har kännt att de är där under men ingen som visar sig vara på väg upp. kanske det är lika bra det siden jag ammer ganska mycket fortfarande:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klumpa mi har fått 2 tenner, men i helga traff eg ein gut på 10 mnd, og han hadde ikkje fått tenner endå, så d e heilt normalt å ikkje ha så masse tenner endå.

Brage øverst har jo veldig mange då.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, Brage har fåt mange tenner kjempe fort... men vår eldste datter var tidlig ute ho og, ho fikk si første tann 3 mnd.

Tror heller de er litt uvanlig å få så tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eir er faktisk enno meir tannlaus enn oldemora ;o)

 

7,5 mnd og ingen tenner i sikte. Broren var 7 mnd då første tanna kom, så no ventar eg i spenning kvar dag ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, dem er så søte når de små tennene begynner å vises altså:o)

her i huset har 1 kommet til syne nedi munnen, og den ved siden av er nok snart ute ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ava har heller ikke fått noen tenner enda, men begynner å se den ene tanna nede no, så er sikkert ikke lenge til den kommer gjennom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen foreløpig. Ser ikke ut som noen kommer med det aller første heller, selv om det ser ut som det klør veeeeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann hadde 6 tenner allerede da han var 5 mnd. Han er nå 7, og har ennå ikke fått flere. (4 oppe og 2 nede). Begynner å bli lei grøt, så vi har gått litt over til brødskive og 8 mndrs glass (mer biter i) - kjempestas!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helena har ingen tenner enda. Jeg trodde hun hadde fått det da hun var i 3-månedersalderen, men det er liksom bare 2 riskorn i underkjeven, som det ikke ser ut til å bli noe mer av med det aller første :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helena har ikke fått tenner hun heller, og hun er straks 7 mnd. Det virker som det er veldig forskjellig, ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er 7 og en halv mnd og fikk sin første tann på halvtårsdagen. Det var den ene forran nede. Den ved siden av kom en uke eller to etterpå. Nå har det kommet en tann oppe også. Men ikke en av fortennene, men den ved siden av! Hun er såååå søt!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi har ikke fått ei einaste tann enda, blir 8 mnd 4 juli nå.

 

Jeg lurer på hvordan deres barn var om natten like før de fikk tenner?? Lillemor har begynt å vokne ca en gang i time de siste nettene og bare er urolig og skriker, vil ikke ha pupp. Er litt løs i magen og sutrete om dagen. Lurer derfor på om det kan være tenner på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...