kanutteogkruttet Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Har fått betennelse i tannkjøttet, og det gjør sinnsykt vondt til tider... Her er det ikke tannlege å oppdrive for tiden, så nå lurer jeg på om noen av dere vet hva jeg kan prøve å gjøre for å bli kvitt problemet?
Pooosi Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 du kan prøve med corsodyl, skyllemiddel som selges på apoteket
Matildesnusk + lille ups Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Ja, corsodyl funker alltid med meg!
miapia Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Torturer deg selv med tannbørste og tanntråd, få det til å blø, og så kjører du på med corsodyl... men du bør vel komme til en tannlege om det ikke går over rimelig kjapt. Da bør du vel få antibiotika...
miss_chica Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 min tannlege sa jeg måtte bruke tanntråd hver morgen og kveld, og i tillegg skylle med fluor hver dag. etter ca en uke stoppet jeg å blø av tanntråden og tannkjøttet ble sterkere. kanskje prøve corsodyl på kvelden og fluor på morgenen for å variere litt =)
kanutteogkruttet Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 Takk for råd, skal avgårde å kjøpe corsodyl å prøve det. Tanntråd er jeg flittig til å bruke og fluor også, men plutselig er verken der. Pusset tenna idag tidlig og pusset tannkjøttet til det blødde, men syns det ble vondere etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå