Gå til innhold

Hvor gammel er mobilen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært morsomt å sett, føler jo yngre en er jo oftere kjøper en ny mobil.

Jeg har hatt min i 3år, den er jo dødgammel til å være mobil.

Men jeg er sååå fornøyd med den, har hatt så mange oppigjennom, men den her er jo bare fantastisk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 uker!

Men forrige var 4,5 år .Så da den døde helt, så måtte jeg ha en ny.

Skrevet

Snart 1år og er dritt lei den ;P gått ut snart bindingstiden min nå så da kan jeg kjøpe meg ny, hehe

Skrevet

Ca 2 mnd. Jeg bytter hvert år.

Skrevet

Aner ikkje, men den var fancy i si tid. Ein av dei første med fargeskjerm. 3 eller 4 år, når kom fargeskjermen?

Skrevet

Tror fargeskjerme på mobil kom for 5-6 år siden.

Skrevet

4 mnd. Fikk den av jobben når jeg begynte der.

Den forrige var 3 år

Skrevet

3 år tror jeg, men nå tar den kvelden snart :( Er så glad i den telefonen altså!!!

Skrevet

Min ble 8 mnd gammel før den ble bortført i går :-( Så nå venter jeg på en ny etterkommer som kan kanskje erstatte tomrommet den forlot

Gjest Rebel & soggy bottom baby
Skrevet

Jeg har hatt den i ca 2 måneder, men den er 1,5 år gammel. Arvet sambo sin. Skal sies at sambo kjøper det beste av mobiler (mobilfrik til tusand) så den er faktisk ganske hipp enda=)

Nokia N73...

Skrevet

Nei så gammel kan den umulig være. Eg var kanskje sein med å få fargeskjerm også eg då.

Kjøper sjelden mobiler, sidan eg var 17 har eg vel hatt i snitt 4 stykk (er 28 no)

Skrevet

Bytter en gang i året jeg også, min er 6 mnd:) Snart på tide med ny tlf:) weee

Skrevet

1 år om 2mnd og den er ØDELAGT! :/

Daniel slo den ut av hånda på meg når jeg skulle ta bilder av han. Dumme meg sto jo på en sten ute I vannet. Såå, *plopp* sa det.. Var saltvann også, så tlf er helt død.

Nå har jeg min søsters gamle tlf som er ca 2år, men også den er ødelagt.

Kan ikke lese mld eller se hvem som ringer. Nettopp fordi: Daniel hadde lagt den i dukkevognen sammen med vannflaska si. Og vannet hadde dryppet nd på tlf.. ;o)

Heheh :)

Kommer ikke til å gidde å kjøpe en tlf før i juli iallefall.. :P

Skrevet

Rett over 2 år, en Sony Ericsson som jeg er såååå fornøyd med. Er 29 år jeg da hvis det betyr noe...

Leiter etter ny, men er litt kresen. Dessuten kjøper jeg uten abbonement.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...