Jenny-penny Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Fysj og æsj, stakkar snuppa ser jo nesten ikke noe. Hvor smittsomt er dete? Må jeg til lege for å få øysedråper? Og hvor lenge skal hun holdes hjemme fra barnehagen?
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Kan prøve å tørke det bort med kokt vann eller saltvann, men ville gått til lege etter noen dager. Veldig smittsomt, men jeg tror man kan gå i bhg når behandling har startet.
It's all about me Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Deter veldig smittsomt før behndlinge har begynt. Best å dra til legen og få øyedråper, da forsvinner det raskt og hun trenger bare å være hjemme fra barnehagen i en dag etter at behandlingen har begynt.
It's all about me Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Ble litt skriveleif det der, men regner med at du forstår.
tulle82 Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Snuppa mi hadde øyekatarr for et par uker siden. Dro på akutten og fikk øyedråper til henne, og det var borte nesten med en gang. Så vil absolutt anbefale en tur til legen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå