Gå til innhold

HJELP! Øyekatar!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fysj og æsj, stakkar snuppa ser jo nesten ikke noe. Hvor smittsomt er dete? Må jeg til lege for å få øysedråper? Og hvor lenge skal hun holdes hjemme fra barnehagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan prøve å tørke det bort med kokt vann eller saltvann, men ville gått til lege etter noen dager.

Veldig smittsomt, men jeg tror man kan gå i bhg når behandling har startet.

Skrevet

Deter veldig smittsomt før behndlinge har begynt.

Best å dra til legen og få øyedråper, da forsvinner det raskt og hun trenger bare å være hjemme fra barnehagen i en dag etter at behandlingen har begynt.

Skrevet

Ble litt skriveleif det der, men regner med at du forstår.

Skrevet

Snuppa mi hadde øyekatarr for et par uker siden. Dro på akutten og fikk øyedråper til henne, og det var borte nesten med en gang. Så vil absolutt anbefale en tur til legen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...