jurgita&runa&trym Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 har så synnsikt vondt i magen...den er stein hard...huff... tenker bare kordan skal jeg overleve fødselen hvis jeg tåler ikke magesmerter...
stineb Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 jeg har også mye vondt i magen,vet ikke helt hva dette kommer av,men det er utrolig ubehagelig... ingen grunn til bekymring for fødselen,babyen må ut uansett hvilke uke er du i??
C,Augustgutt08&en liten til Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Min er også stein hard og vond innimellom. Særlig nå om dagen syntes jeg den er hard konstant
jurgita&runa&trym Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 Er 32+2, så det er ikke nokka fødsel på gang, håper jeg...Hadde litt vondt av og til, men for en time siden tok det helt av!!!!Får det vanskelig å puste kjenner jeg... Hvilken del av mage har du vondt i??
stineb Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 hele midre del av magen har jeg vondt når det pågår,men er en smerte som ligner stølhet...men jeg er plaget litt med kynnere og hender noen av de setter seg litt i magen. jeg er bare 30 uker
jurgita&runa&trym Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2008 Skal til kontroll hos jordmor i morgen,så skal spørre ka man kan gjøre...Jeg har jo hele tiden hatt vondt der på høyre side av mage, men nå når jeg har en baby i magen,synes er litt skummelt.. Har fått morfin for å lindre smerter tidligere...men kan jo ikke finne på nokka sånt nå
stineb Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 klart det er skremmende,og man er utrolig obs på alt som har med smerter å gjøre...begynner å bli trangt inni magene våre,så det er klart vi får plager men det går helt sikkert bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå