Gå til innhold

Uenig med sambo! *GRR* Skal jeg eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså gangen vår, som er i mellom 2 soverom, ett bad, ytterdør, og to store elfa speil. Der har vi brystningspanel, som er mørk kirsebær, med hvit (stygg) tapet over. Det er ingen vindyer, og halve gangen har mørke stor fliser..

SKAL JEG MALE ELLER IKKE? Jeg vil ha hvir br.panel men sambo vil ikke.. (fordi han mener panelen er pen nok som det er, og trengs ikke å males hvit)

Men jeg syns det blir så mørkt der! Særlig uten vinduer! Pluss at karmer rundt dørene er i samme mørke farge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MAL HVITT!! Herregud, jeg får klaus bare av å høre om det... =/

Skrevet

Mal mal mal, eller enda bedre: Riv ned hele panelet og tapser på nytt.

Skrevet

Ja kjære deg, MAL! Hvitmalt panel er jo kjempefint!

Skrevet

Mannen din er bare lat og redd han må male. Vekk dere selv fra 1989.

Skrevet

helt enig med deg, mal i vei, mørk kirkebær er "ut"..hehe....dessuten hørtes det ut som det kanskje ble litt mørkt ja...Du trenger jo ikke male panelet hvitt, men kanskje caffe latte, eggehvit, antikkhvit.....

Skrevet

Mal i en lysere farge! Om det ikkje e kvitt, så få det lyst!!

Vil selv male stuen her i sommer(leier bare da, men vi får lov av de vi leier av)...

Skrevet

Typisk noen mannfolk!! "Panel er jos å fint!!!" IKKKKKEEEEE!!!!

Skrevet

Jeg har MALT ABSOLUT ALT i denne kåken. Kjøkken, to soverom, vaskerom, wc 2, gang, og ballkong. Og stuetaket i panel, og to soverom. i løpet av 1,5 år

Så tror ikke han er redd for " å måtte gjøre noe"

Også.. SKAL JEG GJØRE DET MENS HAN ER PÅ JOBB I MORGEN?

*knis* (litt redd for at han blir sinna)

Skrevet

Må bare si at brystpanel i seg selv gir meg angst og elveblest, men om man nå er så uheldig å ha det så mal det for guds skyld hvitt!!! NÅ!

Skrevet

No kjem eg fram som skinnhellig her kanskje. Men vil du virkelig forandre på noe i huset DERES uten at begge er enige? Eg hadde aldri klart det. Samtidig som eg hadde blitt veldig skuffa om eg kom heim og fann stua mi i okergul og med bohus sin røde stoffsofa med lakket furuarmlenger (sambos favoritt, han har aldri glemt det tidlige nittitallet).

Personlig hadde eg kasta heile brystpanelet og tapetsert på nytt =) SÅ eg er jo enig med deg da, at det sannsynligvis trenger å lysnest i gangen deres.

Skrevet

For guds skyld MAAAL :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...