Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært på tidlig UL idag. Alt så fint ut og et bankende hjerte kunne vi og se :) Men utfra menstermin skulle jeg være 11+0 idag, men ble satt tilbake til 7+6, litt overraska. Det blir 3 uker ekstra på 1.trimester..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj, noe forklaring på det`? hvor langt var du på vei når du testa positivt da?

Skrevet

Føler med deg her ja... var på tidlig UL da jeg trodde jeg var 7+6 og det viste seg at jeg bare var 5 uker.... Men var gøy å se bankende hjerte da :o)

Skrevet

Ble gravid rett etter jeg sluttet på p-pilla så regner med kroppen har gjort meg et lite puss der da..

Husker ikke helt når jeg tok testen, men tror det var 7-8 mai at den var positiv hvertfall. Så stemmer sikkert med hva legen sier, men trodde jeg var lenger.

Men så lenge alt så bra ut er jo det godt :) Hadde småblødninger i 2-3 uker å var sikker på at det var gått galt så idag er jeg skikkelig letta.

Skrevet

Jeg trodde jeg var mellom 6-7 uke og ble satt tilbake til 4-5 uka.....legen var negativ men jeg håper! Lykke til med spira, det kan vistnok ligge litt i dvale har jeg hørt...

Skrevet

Så kjekt å høre.. =) samme hvor langt du er på vei så lenge du er på vei sier nå jeg.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...