*Noisy* Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 På setet vi har setter de seg fast, slik at det er vanskelig å løsne og stramme ordentlig. Trodde ikke det skulle være sånn at en måte bruke veldig mye makt på de.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 da bør du sjekke på baksiden, kan være de har hengt seg opp i noe? skal jo ikke være sånn.. evt kan den stroppen som du strammer med, ha blitt så slitt at den er flussete, og må skiftes...?
*Noisy* Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Ja, den fester seg litt på baksiden, sånn at jeg må løsne der omtrent hver gang. Men stroppen vi strammer med har faktisk blitt litt flussete, så kanskje det kan være en ide å skifte den også.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 ja, jeg kjenner at vår begynner å bli tyngre og tyngre og stramme, så må nok få tak i en ny snart..det med baksiden har jeg ikke opplevd, men vet at selene kan henge seg litt opp der bak. ellers så er det vel litt tyngre å slakke selen også når den stroppen er slitt tror jeg..
*Noisy* Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Ok, takk for hjelp Får nok pøve å bytte den ut da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå