Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 3 uker igjen til termin og har murringer i korsryggen hver dag nå. Er det fleresom kjenner til det? Jeg håper det er et godt tegn og at ting er på gang, jeg er lei!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg begynte å få ordentlige murringer i korsryggen 5 dager før jeg fødte, jordmora sa det var modningsrier jeg hadde :)

så det kan godt være det du også har, tross alt :)

Skrevet

Jeg har hatt samme greiene i tre uker nå så kan hende du må være tålmodig..

Lykke til

Skrevet

Jeg har hatt det i ca en uke nå, men idag tar det kaka altså. er helt sliten i hele ryggen, murringer konstant!!! har i underkant av 4 uker igjen til termin.håper selvfølgelig at det er tegn på at det ikke er alt før lenge kvar.

Skrevet

La inn et innlegg her i går om dette.. begynte i går etterniddag med konstante murringer / menssmerter i ryggen... varte og varte, og ble litt værre utover kvelden... strålte også litt nedover lårene... i natt var det faktisk veeeldig vondt, og jeg begynte å ''håpe'' at det var noe på gang... måtte opp å gå, ligge på alle 4 i senga, og ta meg en varm dusj for å lindre det... men så dabba det smått av, og kl 4.30 ca sovna jeg... da jeg våkna kl 6.30 var det helt borte.. :( blei så skuffa, trodde virkelig det var noe på gang, men sitter her enda med ingen vondter.. så ikke vet jeg!.... håper fullmånen setter meg igang i kveld!!

Hvordan er det med deg i dag reekleim????

Skrevet

Jeg har akkurat 4 uker til termin idag, og det murrer og styrer både i korsryggen og magen. Det er ikke konstant, men når det kommer, så er det veldig slitsomt. Jeg skal på kontroll imorgen, og er veldig spent på hva legen sier.

Skrevet

jeg har ennå noen uker igjen.. 34uke.

Har hatt det sånn et par dager... er vel bare at livmoren gjør seg klar? kan ikke ha fødsel nå... for tidlig:)

Skrevet

murrer som bare det her i rygg og mage og har strålig nedover mot lårene, var på kontroll i dag og legen min sa at det er livmora som jobber på spreng for å gjøre seg klar til fødselen (modning)...(: 3 uker t ul term og 2 til mens term her (:

Skrevet

Jo takker som spørr! det har blitt verre utover dagen, var hos jordmor idag på kontroll og hodet var festet:) til tross før at jeg er meget ivrig på å treffe den lille så håper jeg det drøjer en uke til i hvertfall før noe skjer her!

Skrevet

murringer i korsryggen? Jeg er litt usikker på hvordan det kjennes, men kan det være at jeg føler meg litt "sliten" i korsryggen? Litt øm og støl liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...