Gå til innhold

Har ikke hatt avføring siden lørdag (3 dager..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

å hun pleier bæsje hver dag eller annhver dag.. er litt bekymra, for hun skreik og skreik i kveld. Skikkelig intens! hun får mme, å da er det vanlig at de bæsjen ca hver dag. Men jeg har uansett prøvd sviskesaft, både i går og i dag, og jeg har prøvd å plukke hun (altså ta lillefingeren i rumpestumpen). Hun har begynt med grøt da, men det er over 1 mnd siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, å i tilleg har hun nesten ikke drukket noe mme, det hun har drukket har hun gulpet opp igjen. men fikk i hun en del vann..

Skrevet

Hørtes litt ekkelt ut å bruke fingen, trodde det var den feber målerensom var normalt å bruke..

Prøvd malt?

Skrevet

Fikk selv dette rådet på føden: ta tempen og hell babyolje på. Før den forsiktig opp i barnets rompe,gjenta noen få ganger. Da kommer det i strie strømmer.. Er mye bedre enn å la barnet ditt faktisk ha vondt.. :( Huff,hadde ikke orka å se på det selv... Du bør bruke malt i noen flasker. Det er slettes ikke bra for mme barn å gå så lenge uten avføring. Om du ikke vil prøve det jeg sa ville jeg ringt legen i morgen. For å unngå skade på tarmen.

Skrevet

Men hvor langt inn skal temp.måleren? jeg tørr ikke ta mer enn at det som er sølv er inni.. men jo, jeg må gi henne litt malt til frukost i mårra. Eller visst hun våkner senere i natt..men det pleier hun ikke gjør, kanskje i natt siden hun hadde så vondt. Ja jeg grein sammen med henne..trist å se et lite hjelpesløst barn ha det vondt!

Skrevet

Joda,du kan ta den litt lenger opp enn det! Så kort opp har ingen effekt.. Si 4-5 cm opp da. Men det er viktig at det er olje på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...