Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Er helt desperat etter iskald pepsi max og daim sjokolade i kveld. Ser EM og er alene hjemme! Får lage meg noen brødskiver med det nye økologiske peanøttsmøret og synes synd på meg selv! Noen flere med lyster i kveld? Sambo er på nattevakt..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 sex... kjæresten har vært borte i 2 mnd med jobben. skal bli godt å få han hjem!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Knuste isbiter! Og det har vi ikke! Vil ikke ha isklumper:( Og jord! En tørr jordklump hadde også vært deilig, men det tør jeg ikke spise i frykt for å bli tatt med av mennene i de hvite frakkene, hehe..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Ostekake Økologisk peanøttsmør? Har jeg ikke hørt om.. Er det sunnere enn det vanlige? Jeg har nemmelig desverre fått DILLA på peanøttsmør...
Lacey*har fått erta Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har fryktelig lyst på en av nektarinene som ligger i fruktskålen på sjenken, og jeg har sinnsykt lyst på poppcorn! Så når jeg orker å reise meg skal jeg hente meg nektarin og be min vakre snille elskede om å poppe poppcorn til meg, så jeg kan se CSI og spise det med iskald pepsi max til:)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #7 Skrevet 17. juni 2008 jeg har lyst på en snill og god mann som sitter på sofaen og ser film sammen med meg, noen øl, potetgull og sjokolade. Jeg har lyst til at lillegutt skal sove hele natta og først våkne kl 9. Da er mannen (som jeg forøvrig kvelden før har hatt lidenskapelig sex med hvorpå han har utbrytt flere ganger at jeg må være det deiligste i hele verden) og jeg uthvilte til en ny dag. Været er godt denne dagen også, og vi bestemmer oss for å dra på tur i parken, og livet føles lett og godt:-)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #9 Skrevet 17. juni 2008 COLA, CHEESBURGER, OSTEPOP OG NOKE SJOKOLADE (RISKUBBE)!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #10 Skrevet 17. juni 2008 Høh, storforlangende du! Jeg ville bare ha noen skarve knuste isbiter!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #11 Skrevet 17. juni 2008 Potetgullet samboeren min sitter og knasker i seg ved siden av meg... Huff, det er hardt å være på slankern
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2008 #12 Skrevet 17. juni 2008 Vet ikke om det er så mye sunnere, men synes det smaker mer bare Er fint lite opptatt av sunt og usunt.. har hatt SF hele livet og nå har jeg tenkt å bare kose meg med gode ting uten dårlig samvittighet de årene jeg har igjen
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #13 Skrevet 17. juni 2008 Jeg fikk lyst på ris med søt chillisaus på..jeg tror jeg skal gå på kjøkkenet å ordne meg noe sånt..kansje woke litt paprika, løk og annet snadder til også...hmmmmmm......
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. juni 2008 #14 Skrevet 17. juni 2008 Jeg har veldig lyst på bollehorn med gul krem, og har en haug i ovnen som er klar om 5-10 min. Og ja iskald pepsi max hører med =) Ellers kunne jeg veldig gode tenkt meg en god klem fra en helt spesiell mann!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå