Masaili <3 Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Hadde eksamen for 2 uker siden, og midt under eksamen fikk jeg skikkelig migreneanfall, og måtte avslutte etter bare to timer (halv tid ca). Var helt sikker på at jeg hadde strøket, siden jeg fikk skrevet veldig lite............. Fik resultat i dag, og jeg fikk C!!!!!!!!!!!!!! Er utrolig fornøyd med resultatet! Og i morra reiser vi på ferie, så dette ble en herlig start på ferien! Deilig!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå