♥Snulder Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Det er hverdagen vår for tiden... På kun kort tid så har vi hatt endel "uhell" som inkluderer vann. Først gikk det ene varmeelementet i varmtvannsbeholderen..... så takket vaskemaskinen for seg...... Deretter knakk en kobling i utekrane med resultatet vann dryppende inn i kjelleren.... Og.... i går kveld så annonserte en av gutta at det var rare dryppelyder på rommet hans..... En vannledning i badeveggen el. gulvet har begynt å lekke....:=( Samme hvor varm og tørr denne sommeren blir, så ville jeg nok huske den som temmelig blaut;=)
Reveenka Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 At det drypper ute er nå så sin sak, men inne - kjipt med vannskader inne altså! Eget badeland....
♥Snulder Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2008 Njaaaaa.... Eget badeland står ikke helt øverst på ønskelista altså....
Reveenka Skrevet 17. juni 2008 #4 Skrevet 17. juni 2008 Hehe, nei det kan jeg egentlig godt forstå! Verst når det begynner å bli vått inne i veggene... Da jeg møtte revegubben, bodde han på den før omtalte rænsjen og den holdt sånn ca 1920 standard. Han holdt på med å lage bad - den jobben fikk jo fart på seg da jeg flyttet inn i juni, gravid med termin i desember....(vi "dusjet" på trappen og helte varmt vann på hverandre helt til september....) Da badet endelig sto ferdig ville jubelen ingen ende ta - helt til den dagen i mars da vi så en diger fuktflekk spre seg i kjøkkentaket..... I gamle dager isolerte man med sagflis og det man ellers hadde for hånden - du kan si det var en skikkelig bedriten jobb å fjerne isolasjonen, fikse vannlekkasjen og lagge nytt kjøkkentak. Kolikkbabyen med reflukssyndrom oppi dette var lissom toppen på kransekaka..... Og likevel gikk jeg hen og ble gravid igjen i mai.... Oi - der kuppet jeg tråden jeg...... usjylll! c",)
♥Snulder Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2008 Ja fyyysjameien Reveenka!!! Hehehe! Jeg liker å høre om andres problemer jeg;=) For da virker mine litt mindre...;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Jasså, du har ikke lånt rørleggerene "våre" vel??? Nei alt som har med vann og gjøre inne, bør inkludere en sluk. Ellers er det liksom litt kjipt...... Men badeland er ikke så dumt da, du kan tjene godt på inngangsbilletter og utleie av håndklær:-D
Karomamma Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 HAHAHAHA, denne har jeg ikke sett før. Snakk om kjipe opplevelser i forbindelse med rørleggerfaget.... Huttetu!! Bra det er flere her inne med erfaring som kan gi moralsk støtte når uhellet er ute. He he he....
♥Snulder Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2008 Hehe.. ja den moralske støtten her inne er uvurderlig;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå