Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Føler at alt bare er stress hos oss. Barna (1år og 3år) er sååå overtrøtte. De er sure og må krangle om alt. De vil ikke ha mat - vil bare ligge på gulvet å gråte. Vil ikke leke. Det er så slitsomt. Vil jo ikke legge dem kl17 heller. De sover begge 11 timer hver natt. Er deres barn også slik? Nå som det er lysere ute vil jeg og mannen gjerne finne på noe om ettermiddagene. Gå en tur sammen med barna, eller besøke familie. Har prøvd, men det fungerer bare ikke.
Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Har alle blide og fornøyde barn på ettermiddagen?
Mamsen og lillegutt Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 jeg har en på 10mnd som er sutrete og sint fra halv 6 til han legger seg kl.19. men når han er lagt så smiler han,og så sovner han rett etterpå. kan ikke legge han før,da får vi jo ingen familietid. vi går gjerne å handler middag til dagen etterpå. eller faren herjer mye med han og sånn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå