Gå til innhold

Vi har kjøpt oss ny sofa :) (og bord)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er heeelt strøken :) Den er brukt da, men de kjøpte den i Januar 08, fikk den for 5500,- med bordet...Er ikke det ganske grei pris da? Den var visst fra Furninova..Noen som vet hva en slik ca koster ?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prinsene.blogspot.com

Gjest Rebel & soggy bottom baby
Skrevet

KJempefint=) syns det var veldig grei pris! vet ikke hva de egentlig koster, da...

Skrevet

Den var kjempefin! Har ikke peiling på pris...

Skrevet
:) Den var drit tung hehe...sambo og jeg holdt på å bære oss i hjel
Skrevet

Veldig lekker...

Men hvorfor har dere kvittet dere med en vedlikeholdsfri sofa til en som du kommer til å vrenge deg selv neste gang det kommer en gulp, spy, kulepenn, sjokolade eller noe annet morsomt?

Vi gikk bort i fra lys stoffsofa etter gjentatte ganger med spy, sjokolade, olabuksemerker og annet dritt

Skrevet

Jeg har et stort lekkert teppe jeg skal legge over

Skrevet

Kjempe fin! Tror den koster rundt 8000 ny på Bohus. Vi hadde sånn i 3+2 seter. Ganske så grei pris på de sofaene der....

Skrevet

Oj vi hadde en sånn sofa som vi solgte i sommer... solgte den for 2000 kr...:( kunne sikkert tatt med for den da:( Jaja

Skrevet

Hahaha, det teppeargumentet brukte jeg da vi kjøpte vår lys-beige stoffsofa! Teppet ble flittig brukt de 2 første mnd;)

Skrevet

Akkurat sånn vi har, har tenkt lenge på å selge den. Nå vet jeg hvertfall hvilken pris jeg kan ta!

Skrevet

Haha, kjøper ny sofa for da, hvis du skal dekke den til med et teppe??

Skrevet

Grei design på sofaen, men likte ikke fargen. Iallefall ikke når man har 2 småbarn. Den blir ikke pen etterhvert,.

Skrevet

Grattis med ny sofa :) du er modig som tørr å ha lys sofa uten vaskbart trekk..

Vi har hvit lenestol og spisestuemøbler og er glad for at det kan maskinvaskes :)

Men, det gjelder jo bare å ikke spise i sofaen eller sitte der med knallblå nye jeans da..

Skrevet

Kjøpte selv hvit ny sofa for en del år siden. Dekket den til med vaskbare trekk for å ikke få flekker......men hva var da vitsen med ny fin sofa???

Så ga tilslutt blaffen og kastet trekkene, da varte ikke sofaen lenge før den måtte på dynga.

Nå sitter jeg i en ny sofa i svart microfiber. Har lært ja.

Skrevet

Lys microfiber og sofa i ullstoff tar ikke til seg møkk på samme måte som vanlig tøystoff. Møkka preller av, og den er lett å vedlikeholde. Sambo hadde olje på genseren en dag etter jobb uten å vite det, da var sofaen vår 1 mnd gammel. Den smittet av og det ble en stor flekk, visste ikke hva vi skulle gjøre og kunne ikke gjøre noe da. Dagen etter var flekken borte... tror den absorberte bort eller noe... samme med kulepenn...flekkene blir borte etter 1 dag eller 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...